|
|
|
|
|
|
|
|
מסעדות ומזון מהיר |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
Pizza Hut (פיצה האט) |
שם בית העסק: |
שירות מזעזע |
נושא התלונה: |
שריפטמן יניב |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום לאחר שקיבלתי קוד הטבה מסלקום ע״מ להמתיק את החוויה הורדתי את האפליקציה של פיצה האט. שם ישנה שורה של הזנת קוד ההטבה לאחר ניסיונות רבים ומשונים של הקלדת קוד ההטבה בוריאציות כאלה ואחרות התייאשתי והתקשרתי אל המוקד הטלפוני. ענה לי נציג מאוד נחמד אשר ביקשתי ממנו לממש את קוד ההטבה והוא כנגד אמר לי שלא ניתן לממש את קוד ההטבה במשלוח ולכן החלטתי להוסיף מגש נוסף בתשלום! וגם לאחר מכן לא הסכים הנציג לעזור לי לממש את קוד ההטבה אני לא מרגיש שבע רצון כלל וכלל מהחברה מכיוון שגם כשמנסים להמתיק לך את היום בסופו של דבר אתה מסיים עם כאב ראש יותר גדול משהתחלת אותן ולכן הייתי מאוד שמח אם היו חוזרים אליי ומפצים אותי בדרך זו או אחרת. בתודה מראש 0545796559
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|