בנקים וכרטיסי אשראי |
מגזר: |
אזור ירושלים |
איזור: |
בנק יהב |
שם בית העסק: |
120 |
סניף בית העסק: |
תלונה על מנהל הסניף שחר |
נושא התלונה: |
יום שלישי 12 מרץ 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מאוד מאוכזבת מהיחס, השירות, החוסר התחשבות בלקוח שמנהל את חשבונו ביהב מלעמה מ 20 שנה. המנהל החדש בסניף זה דוחה כל בקשה באופן שיטתי. הוא מתנהג הבחיים לא נתקלתי במנהל כל כך רשע, לא נעים ולא אנושי. אוסיף ואומר שאני לא היחידה שחושבת כך. צר לי שאני נאלצת לעזור את הסניף בגלל היחס שלו כלפינו. ההתנהלות שלו פוגעת, לא מקצועית ולא אנושית!!! יש לי המון ביקורת כאדם פרטי הוותיק בבנק יהב על ההחלטות כלפי. יש אנשים ראויים ואנושיים בבנק, מהיכרות אישית...לקוחה מאוכזבת מאוד!!! בחיים לא היה מנהל כל כך גרוע ולא אנושי בסניף!!! מקווה שהביקורת שלי תלמד אנשים מהלקח הפרטי שלי.
|
עלבון, כספי, |
סוג הנזק : |
|
|