תלונות אחוזת זמארין

הטעיית האורחים וחוסרהתייחסות לתלונה נושא התלונה:
לפיד אור שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
להלן מכתב שנשלח לאחר אירוח מאכזב במיוחד בתאריכים 30-31/3/2013. לא נתקבלה תגובת המקום :
1.4.13
לכבוד :
בעלי אחוזת זמארין
זכרון יעקב

שלום רב,
התארחנו אצלכם בליל שבת האחרון (30-31.3) וברצוננו להביע את מורת רוחנו ואכזבתנו מהחופשה.
התלאות התחילו יום לפני הגעתו למלון כאשר קיבלנו שיחת טלפון ובה ביקשו מאיתנו להזיז את זמן הכניסה לחדר מ14:00 ל-15:00 מפני "שלא יהיה מי שיקבל אותנו". בקשה קצת מוזרה אבל החלטנו להענות לה.
בפועל כאשר הגענו בשעה 15:00 התבררה הסיבה. המלון כך מסתבר (ובטח ידוע לכם) אינו מאייש את הקבלה במשך כל שעות היום ולכן האורחים תלויים בעצם בנוכחותם של אנשי הקבלה.
הדבר גרם לכך שבעת קבלת החדר כאשר ניסינו לברר מתי נוכל לרדת לספא התשובה היתה שכרגע אין מי שיפתח אותו ושהספא יהיה פתוח (אולי) בין השעות 18:00-18:30. לא בדיוק מלון ספא מפנק. גם למחרת היום הספא יהיה סגור מכיוון שלא יהיה מי שיפתח לנו אותו.
אציין עם זאת שבקבלה ישבה בחורה נחמדה בשם מאיה שעשתה כמירב יכולתה אבל ללא הועיל.
כך יצא אם כן שב24 שעות אירוח במלון הספא היה פתוח במשך חצי שעה...
למחרת בבוקר התעוררנו בשעה 7:15 לקולות רעשי פטיש שהתחלפו כחצי שעה אח"כ במקדחה חשמלית. לא בדיוק הדרך שבה התכוונו להתעורר בחופשה. כהורים לילדה קטנה חופשות כגון אלה הם נדירות מה שהפך את עוגמת הנפש אף לגדולה יותר.
בירור קצר בקבלה (משום מה כן היתה מאוישת – אבל הבחורה הודיעה שהיא שם במקרה) העלה שלמיטב ידיעתה הסיכום היה שהשיפוצים יתחילו מאוחר יותר. כך שבעצם הידיעה על כך שהקיר הסמוך לחדר שבו ישנו עומד לעבור שיפוץ מאסיבי היתה ידועה אבל משום מה לא הגיעה לידיעת האורחים.
אם כך זאת הדרך שבה נראתה חופשתנו אצלכם – בהתחלה ביקשו מאיתנו לאחר בשעה, לאחר מכן הסתבר שהספא (שמככב באתר האינטרנט שלכם) סגור ובבוקר שלמחרת נמלטו מהמלון כבר בשעה 9:30. לא בדיוק חופשה מפנקת. נראה אם כך שהמלון אמנם מוגדר בפרסומים ובשמו כמלון ספא מפנק אך בפועל נוכחנו לדעת שלא כך הדבר.
לאור כל האמור אנחנו חשים שיש לזכותינו במחצית מהסכום ששולם עבור הלילה שבו שהינו במלון.