תלונות מקור ראשון

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיתונים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מקור ראשון שם בית העסק:
הארכת מנוי ללא אישור לקוח ומריחת טיפול מעל חודש וחצי ומתן שירות עלוב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני זמן רב התקשר אלי בחור מבוגר ושיגע אותי לעשות מנוי מוזל של מגזין סגולה מבית מקור ראשון (מגזין היסטוריה) לא רציתי אבל הוא שיגע והבטיח שזה ל 3 חודשים בלבד, התעקשתי על כך שאני מפחד שיחייבו אותי אחרי כי אני מכיר את הטריק הזה . הוא התחייב שאחרי 3 חודשים הוא עצמו מתקשר ומוודא האם אני מעוניין להמשיך. בלי קשר לאחר מכן זכיתי דרך מקור ראשון לעוד 3 חודשי מנוי (פיצוי על סכום גבוה שהם גבו ממני)
לפני זמן מה הם חייבו אותי ברצף 5 פעמים כפול 33 , מיד התקשרתי וביקשתי בירור,כי אני בכלל לא ביקשתי להמשיך 3 חודשים , הם אמרו שישמעו את ההקלטה, עברו שבועיים וחצי אין תגובה . אני מתקשר ושוב , "אנחנו נשמע ההקלטה , לא חרגנו מזמן התגובה. עד היום עבר מעל חודש וחצי והם חייבו אותי גם בחודש מרץ למרות שהבהרתי להם שאני לא רוצה ולא התחייבתי.
עגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי על כל 6 פעמים כפול 33 וביטול המנוי + פיצוי על עגמת נפש פתרון נדרש :

מקור ראשון שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה