תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השרון איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
אי כיבוד שוברים לקלאבמרקט שניתנו במסגרת הטבה להתקשרות עם YES נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2004 התחברתי לטלויזיה בלווין וזאת בעקבות פרסומים בעתונות על הטבות בסך 240.00 ש"ח לחודש כנגד שוברי קנייה לקלאב מרקט שיינתנו עם רכישת המנוי. בחודש יוני השנה, לאור קריסת רשת קלאבמרקט, הפסיקו חנויות הרשת לכבד שוברים אלו. פניתי מספר פעמים לחברת הלווין על מנת לאפשר לי להנות מהטבה זו, או לחילופין לקבל הטבה שוות ערך במקום, אךלצערי הם הפנו אותי לקלאברקט ואמרו שאעמוד על התחייבות השוברים. כמובן שבשטח, אין שום כיבוד לשוברים הנ"ל.
ברצוני להדגיש, כי ההתקשרות שלי הייתה מול YES בלבד, ולא מול קלאבמרקט, ולפיכך איני מוכנה לבוא בדברים עימם. בנוסף לכך, אי כיבוד השוברים מהווה נזק כספי בלתי מבוטל, שכן הסיבה למעבר לYESייתה כלכלית בעיקרה, ובמסגרת השוברים כיסיתי למעשה את העלות החודשית.
כספי סוג הנזק :
החזרת התמורה בגין השוברים החל מחודש יוני 2005 פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes. שם ותפקיד:
בהתאם לרשומות החברה, ביום ה- 31.12.04 הצטרפה הגב' אורנשטיין לשירותי חברתנו. במסגרת הצטרפותה הוענק לה מבצע היכרות ייחודי ואטרקטיבי ללקוחות חדשים, להלן GD1. כמו כן, הוענקו לגב' אורנשטיין תלושים בסך של 210 ₪ לחודש חמישה תלושים בשווי 40 ₪ כל אחד, ותלוש נוסף בשווי 10 ₪ למשך שנים עשר חודשים,לרכישת מוצרים ברשתות ג'מבו ,קלאבמרקט וחצי קופה*. (* בכפוף לתנאי ונספח המבצע). תגובה:
לצערנו, רשת קלאבמרקט הוכרזה כפושטת רגל ובימים אלו נרכשה ע"י חברת שופרסל. חברת yes עושה מאמצים רבים ונמצאת במגעים מול הנהלת הרשת החדשה (שופרסל) על מנת שלקוחותינו ימשיכו להנות ולממש את התלושים בסניפי הרשת (קלאבמרקט לשעבר) אנו ממתינים כעת להחלטה בנושא ומתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לגב' אורנשטיין. חשוב לי להדגיש כי לחברת yes אין אחריות על מימוש התלושים בפועל ועל אספקת המוצרים ברשת. כמו כן, הטבת שוברי הקנייה אינה מהווה חלק מהמבצע אליו הצטרפה הגב' אורנשטיין והוענקה לה כמחווה שירותית מטעם החברה בנוסף למבצע ההיכרות האמור, הכולל הטבה משמעותית במחיר שירותי הצפייה. כמו כן , אבקש להסביר כי מימוש התלושים בחנויות הרשת, הנו בהתאם להסכמים פנימיים שנחתמו בין חברת yes להנהלת רשת חנויות קלאבמרקט, ולכן אין באפשרותנו לשנות את המבצע לרשת או לחנויות אחרות באופן שרירותי. מאחר שחברת yes פועלת מתוקף הרשיון שהעניק לה משרד התקשורת, הועברה הטבה זו לאישור המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין, ואושר על ידה, לפני הצעתנו ללקוחותינו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה