שוק הסלולר |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Orange (אורנג') |
שם בית העסק: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
חיוב מוטעה ורמאות לשמה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שמי דרור אביטל,מספר הטלפון שלי הוא: 0544304617 וחברת אורנ'ג דורשת ממי מעל 5000 ש"ח עבור שימוש באינטרנט בחוסר יושר ובהטעיה,וממש אשמח באם תוכלו לעזור לי, וזה הסיפור שלי: בחודש אוקטובר שנה שעברה, בביקור שלי בארץ, רכשתי מהם את חבילת ה-99 ש"ח לשיחות וגלישה באינטרנט, כאשר אני מוודא שהגלישה באינטרנט חסומה לשימוש בחו"ל.[יש בראשותי 2 טלפונים מקומיים עם חבילות גלישה], לאחר כחודש שימוש, בעת חזרתי לאנגליה ששם אני מתגורר, ביקשתי מאורנ'ג לבטל את השירות עד חזרתי לארץ. נאמר לי שאפשר רק "להקפיא" את החבילה לשלושה חודשים, שאחריהם צריך להתקשר ע"מ להקפיא שוב,[כאשר מדובר על שיחות בלבד], במהלך הזמן הזה האייפון משמש אותי כנגן, ולא מבוצע שום שימוש אחר. לפני כשבוע, אני רואה הודעות מיסרונים בטלפון שאני חורג בשימוש צריכת המידע, ובמידה ואני ימשיך לחרוג אני ינותק. ההודעות האלה מתחילות באזהרות של 500 ש"ח ועד 5000 ש"ח. אם הם ראו שאין שימוש בטלפון הזה, לא שיחות ולא הודעות, למה המשיכו להזרים מידע? כאשר אף אחד לא ביקש לפתוח את הטלפון לחו"ל? באיזה זכות שלחתם הודעה בתאריך 25-02-2013 "מנוי יקר, שירות החסימה לגלישה בחו"ל הוסר" כאשר אף אחד לא ביקש ממכם לבטל את החסימה? ואם שלחתם הודע על שימוש חריג והזהרה לפני ניתוק [משמע שידעתם על שימוש לא סביר] למה עד 5000 ש"ח שימוש לא ניתקתם כמו שהזהרתם? כמובן שגם פניה לשירות הלקוחות שלהם לא הניב שום תוצאות. אודה לכול מי שיוכל לעזור לנו עם הדרישת תשלום שזועקת חוסר הוגנות וחוסר תום לב, לא יכול להיות מצב שבו חברה כ"כ גדולה תעשה דין לעצמה, תפתח חסימת גלישה לחו"ל, תתחיל להזרים מידע ללא כל הוכחה שכך היה, ואז תשלח ידה לחשבון בנק ותיקח כספים ככל שחשקה נפשה.
תודה רבה.
דרור אביטל
[email protected]
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי בהקדם כולל עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|