תלונות סם ליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
סם ליין שם בית העסק:
מקרר חדש מקפיא לא עובד סמסונג נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו מקרר חדש +מכונת כביסה וכמובן שלפי המלצות רבות בחרנו במוצרי סמסונג קבלנו את המוצרים כ-4 ימים לפני חג הפסח לאחר יומיים היגיע טכנאי שירות שחיבר את מכונת הכביסה ואת המקרר לאחר כשעה בנסיון לסדר את הצג האלקטרוני הודיע כי אכשיו נראה לו שהכל בסדר ואפשר להשתמש במקרר כמקובל בכל משפחה גם אנו הלכנולערוך קניות לחג נ.ב אנו משפחה בת שישה נפשות הורים בן ושלישית בנות הגענו הביתה סדרנו את המוצרים במקרר החדש ובמקפיא והכל היה נראה טוב עד שלמחרת בבוקר ראינו משהו שנוזל מהמקפיא וכשפתחנו אותו נדהמנו לגלות שכל המוצרים מובשרים לגמרי וחלקם מקולקל מיד התקשרנו להזמין שוב את הטכנאי שתגובתו היתה כאשר הגיע מה אתם רוצים הצג הדיגיטלי בסדר וכאשר אמרתי שלא יסיק מסקנות עד שיפתח את המקפיא במזל לא זרקתי עדיין את המוצרים אכן אישר שמשהו אינו תקין אך אינו מוצא תקלה כל שהיא ולכן ישלח מחר טכנאי נוסף אולי הוא יעלה על הבעיה לא האריך בסיפור רק אומר שאת כל ימי חול המועד חגגתי בבית עם הטכנאים שלבסוף לא עלו על בעיה ודרשתי להחליף את המקרר שהרי לא קניתי מקרר סוג ב או יד שניה ובנוסף ביקשתי פיצוי על המוצרים שזרקתי מאחר שמצבנו הכלכלי דחוק אך נצגי החברה אמרו שהם אחראים רק על המוצר החשמלי ולא על הנזק הניגרם מימנו האם כך זה אמור להיות ???

סם ליין שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה