תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מחסני חשמל שם בית העסק:
יגאל אלון סניף בית העסק:
טלויזיה פגומה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

שלום רב,
מזה שנים שאני לקוחה מתמידה בחברת מחסני חשמל ולא פעם קונה מוצרים מסוגים שונים ולומר את האמת עד היום הייתי מרוצה ומסופקת מהמוצרים, אך לצערי לאחרונה נתקלתי באטימות, שירות לקוי וטלטלה לא נעימה ולכן החלטתי לשתף אותך ולספר לך על המקרה.
בתאריך ה-27.3.13 נסעתי ביחד עם חברי לסניף יגאל אלון שבתל אביב במטרה לקנות טלויזיה.
כאשר הגענו לחנות החלטנו לבחור בטושיבה לד 40 אינץ דגם ב.ט.י , לאחר התשלום הלכנו עם הקבלה אל המחסנאי והוא הביא לנו את הטלויזיה כשהיא סגורה בתוך קרטון. המחסנאי אומנם הוציא את הטלויזה מהקרטון אך בצורה שלא ראינו את הטלויזיה בשלמותה אלא רק את חלקה העליון מכיוון ששאר המסך היה סגור בניילון ששומר על המסך.
באותו היום כאשר הגענו הביתה ופתחנו את הקרטון בכדי לחבר את הטלויזיה גילינו שיש סדק בחלקו התחתון של המסך, השעה הייתה כבר מאוחרת והחלטנו לטפל בנושא בבוקר.
למחרת חזרנו אל אותו הסניף ביגאל אלון ונאמר לנו שהמנהל לא נמצא בחנות ושנחזור מחר, כך עשינו.
חזרנו שוב בפעם השלישית לסניף ביגאל אלון אך גם אז נתקלנו באטימות ונאמר לנו שצריך לבדוק את הנושא במצלמות, לדבר עם הסוכן ושיחזרו אלינו ביום ראשון, רצינו להשאיר את הטלויזיה בסניף במקום להיסחב איתה פעם נוספת אך התשובה שקיבלנו הייתה "אין לכם מה להשאיר אותה, אנחנו נזרוק אותה החוצה".
ביום ראשון, לראשונה, התקשרה אלינו מנהלת ואמרה שתבדוק מה ניתן לעשות בנושא ושעליה לברר את הפרטים לעומק והבטיחה לחזור אלינו ביום שלישי.
יום שלישי הגיע וכאשר הבנו שאף אחד לא יחזור אלינו החליט חבר שלי להתקשר לסניף, גם אז התשובה הייתה שהנושא בבדיקה ושיחזרו אלינו בהמשך השבוע, עד היום עוד לא שמענו מאף גורם..

בנוסף אני רוצה לציין שביום ראשון נסענו לסניף בחדרה ושם נאמר לנו מפורשות שאצלם אין בדיקה של הטלויזיה בזמן הקנייה והלקוח רואה את הטלויזיה לראשונה בבית. באותו היום היינו גם בסניף בנתניה ששם אמרו לנו שלא ניתן לעשות דבר ושאנו צריכים לגשת לסניף שבו קנינו את הטלויזיה בכדי לבדוק את הנושא.
במשך כל התהליך הרגשתי שלא מאמינים לי ושחושדים שהטלויזיה נפלה או נפגעה בזמן שהיא הייתה אצלי, אני רוצה להדגיש שכל שעשיתי מרגע הקנייה זה להכניס את הטלויזיה לאוטו ולסוע הביתה, הטלויזיה לא קיבלה מכה או שום דבר בסגנון בשום שלב, אין שום אפשרות שהנזק נגרם לטלויזיה לזמן שהותה אצלי.
מלבד כל הטרטור והנסיעות חוינו עוגמת נפש ופקפוק בכל מה שאמרנו.

הגעתי למצב שאני כעוסה מאוד ומרגישה מושפלת מכל המצב, לא זכור לי שעברתי חוויית קנייה דומה לזו בעבר והדבר שמעציב אותי יותר מכל הינו שעד היום, יותר משבוע לאחר הרכישה, עוד לא קיבלתי שום תשובה מספקת או תמורה הולמת לכל הסיטואציה. הטלויזיה כבר שבוע נמצאת אצלי בתוך קרטון סגור בסלון.

אני מבקשת לבדוק את הנושא לעומק ובהקדם האפשרי,
לא אסכים לחכות יותר ולקבל תשובות מתחמקות ומעליבות.
שילמתי 2500 ש"ח בכדי להינות מטלויזיה חדשה כפי שהובטח לי וכפי שראיתי בתצוגה ועד כה כשבוע לאחר הרכישה אני רק סובלת ומאבדת זמן רב ויקר על כל הנושא.

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה