|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
Alitalia |
שם בית העסק: |
po box 1987 |
כתובת: |
רמת גן |
סניף בית העסק: |
מזוודה לא הגיעה< |
נושא התלונה: |
יום רביעי 13 מרץ 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
טסנו מרומא לפלרמו והמזוודה לא הגיעה.אחרי כמות גדולה של טלפונים אספנו את המזוודה באצמינו בנמל התעופה של פלרמו יום למחרת.קנינו דברים הכרחיים בעלות של כ 120 יורו.בחזרתינו ארצה הגשנו בפקס את כל הניירות הדרושים וגב' ליז משרות לקוחות טוענת שהחזר ההוצאות יבוצע רק בעוד כמה חודשים!!! אנחנו לא מבינים למה והיא לא מוכנה להוסיף פרטים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
Alitalia שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|