תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
אל על שם בית העסק:
איבוד כבודה ונזק בלתי הפיך לתכולה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב"ה יום ה' 04/04/2012

לכבוד חברת אלעל
שלום וברכה !
שמי אלימלך ויסברג,
אמש נחתתי עם משפחתי 5 במספר במוסקבה בטיסת אלעל מספר 615 שכשיצאתי מהארץ יצאתי עם 6 מזוודות מתוכם הגיעו 4 ולאחר המתנה של שעתיים בשדה טענו שבדקו בכל מקום וזה לא עלה על המטוס ומקווים שיגיע בטיסה הקרובה, להלן מספרי הכבודה שלא הגיעה:
696811LY
LY696814
מספר תלונה: DMELY15206
היום קיבלתי טלפון משירותי הקרקע של שד"ת דמדדובה שנמצאה האבדה הלילה לאחר שהכניסו למערכת את התלונה בשעה 3:00 בלילה, מסתבר שזה הגיע אתנו בטיסה ויצא לטייל בשד"ת, באם אתה מעוניין בזה תבוא לקחת את זה, חוצפה שאין כדוגמתה אמש כשמילאתי את ההצהרה הבטיחו שיספקו את זה לכתובת שרשמתי בדו"ח, לצערי ספגתי נזק כבד ועגמת נפש, הן מהמתנה ארוכה עם ילדים קטנים בשדה, הן מבחינת הדברים שהיו בארגז שזה אוכל כשר שאין להשיג כאן והכל הלך לפח כי היה צורך בקירור והקפאה, והן מבחינת הנזק הכספי על הקניה שעשיתי, עם כל הכבוד שבדבר אין שום סיבה שאגיע לשדה ואקח זאת מכל בחינה שלא תהיה, אמש אם היו בודקים היטב ולא מתרשלים הייתי יוצא עם החבילות הביתה בשלום, אין שם שום משקל חריג ושום דבר הנוגד את כללי המכס במוסקבה ואין סיבה שיתעכב במקום.
חשבתי שחברת אלעל אחראית על הכבודה וכפי שיודעת לקחת תשלום על כל חריגה מינימלית יש מקבלים תמורה, אני שלמתי על כל זה אין שום סיבה שאשלם עוד כסף על נסיעות לשדה ולהפסיד שעות העבודה יקרות, בעיות אלה אמורים להפטר בינכם לבין השד"ת או שירותי הקרקע או מי שלא יהיה, ועל זה שילמתי במיטב כספי כרטיסים לכל המשפחה על שירות ולא על זריקת אחריות על כל מי ומי ובריחה מהתוצאה הסופית, מבחינתי אני כלקוח מכיר את חברתכם שילמתי לה ומצפה לקבל ממנה את החבילה, אשמח לקבל תגובתכם לעניין.
אנא מכם אל תאלצו אותי לתבוע את חברת אלעל בבית משפט בארץ על הנזק הכספי ועגמת נפש שזכיתי לה אמש, ולצאת עם הסיפור לתקשורת שחברת אלעל המתהדרת בבטיחות מאבדת כבודות שיצא מבטן המטוס ואין לה שמץ מידע על כבודה שנמצאת באחריות החברה, ולאחר מעשה זורקת את האחריות על הנוסע.
סכום הכבודה כפי שעלה ורשמתי גם בהצהרה למכס ובדו"ח איבוד כבודה הוא : 450$ באם יש צורך אשלח כל הקבלות הנדרשות להוכחת הקניה עם פירוט כל פריט שנמצא בכבודה.
בצער רב, ובתקווה לקבלת כל שהיא תגובה מכם.
אלימלך ויסברג.
נייד: 79852269770
נייד ישראל במוסקבה: 037636758 שלוחה 2
משרד: 74956277000
מייל: [email protected]
פקס: 74956277057
נ.ב. יש לציין שאמש מיד בצאתי מהשדה חייגתי לחברת אלעל בארץ, בשעה: 23:49 שעון ישראל והמענה האנושי של כבודה היה סגור הגעתי לשירות ההזמנות האנושי אצלכם דיברתי עם בחורה בשם מירב, והסברתי לה שהכבודה לא הגיע ובתוכה יש דברים הנצרכים קירור והקפאה ובאים אפשר למזער הנזק ולנסות לחפש הכבודה ולהכניס למקום בו הסחורה תשמר, ענתה לי שאין לה שום אפשרות לעזור תחייג מחר בשעה 8:00 בבוקר ונותק הקו. יש לי הקלטת השיחה באם יש צורך.
כספי סוג הנזק :
תשלום על נזק כספי ועגמת נפש פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה