תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור תל אביב איזור:
בזק בינלאומי שם בית העסק:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
אילת סניף בית העסק:
בזק בנלאומי מחייבית אותי בעבור שיחות שלא בוצעו על שמי. נושא התלונה:
קזמל לוקאס שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏04 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכל הקורא,
שמי לוקאס קזמל, ת.ז 300788387, טלפון - 0548040519.
בעבר היייתי לקוח של בזק בנלאומי והיה לי קו דרך חברת בזק תקשורת שמספרו 08-6349612.



ב 29.7.12 הקו הזה נותק מצידי עקב אי שימוש בו אך לאחר שהודעתי על סיום התהליך לבזק בנלאומי הם המשיכו לחייב אותי בעבור שיחות לחול שבוצעו דרך המספר הזה וזאת למרות שהוא שייך היום ללקוח עסקי של בזק - חברת :נ.א.ס.א לוגיסטיקה בע"מ
ח"פ 514696723,

לאחר ששלחתי לבזק בנלאומי אישורים על כך שהקו אינו שייך לי הם ממשיכים לריב איתי ולהתווכח על כך שהקו אכן שייך לי.

משיחה שלי עם נציגת בזק לא ברור מדוע אף נציג של בזק בנלאומי לא טורח להרים טלפון לבזק תקשורת ולבקש מהם את הפרטים הנכונים לצורך הקמת הלקוחות שלהם ולא שלי!!
וזאת לאחר שביקשתי לפחות שלוש פעמים מבזק בנלאומי לחייג לבזק ולסיים את הנושא.

בנוסף אני מבקש להתנתק וכל הזמן הנציגים של בזק בנלאומי מורחים אותי ואומרים שלא ניתן לעשות כלום כרגע כי אין את השירות.

מפתיע אותי שחברה שמפרסת יכולות אמינות בשירות עושה מהלכים לפגיעה בלקוחות שלה ולא נותנים לי לסיים את הסיפור הזה בשקט.

הם גבו ממני המון כסף ועוד צוברים על חשבוני חובות אדירים של שיחות לחול והדבר לא יכול לעבור את סדר היום בעיקר אחרי שלוש שיחות שלי לחברה בבקשה להפסיק את החיוב ודבר לא נעשה למרות ששלחתי להם אישור במייל אשר הגיע דרך מחלקת עסקים של בזק תקשורת.

אני אדם שהזמן בעבורו הוא מצרך חשוב ואין לי את הזמנים שבזק בנלאומי דורשים ממני וזה מורגש כמו תירתור לחינם שעולה לי בכיס הרבה יותר...

אבקש את גיבוי המדינה או כל גוף אחר אשר מטפל בנושאים הללו ואף לתבוע את החברה על כך שהאי סדר שלהם נופל על חשבוני.
כספי סוג הנזק :
אבקש פיצוי כספי מהחברה על כל מה שהפסדתי בגלל חוסר השירות והרצון אשר הפגינה בפניי חברת בזק בנלאומי. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן בזק בינלאומי שם ותפקיד:
היי לוקאס, פנייתך הועבר לטיפול שירות לקוחות, בברכה, מתן , שירות לקוחות ברשת -בזק בינלאומי תגובה:
הועבר לטיפול שירות לקוחות פתרון:
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה