תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
שקרים, שירות נורא וחיובים מוגזמים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני לא יודע מאיפה להתחיל את התלונה שלי. נתחיל מלפני שנתיים, כשהבטיחו לי חבילה שבה אני אשלם 180 לחודש, בלי להגיד לי שיש תוקף כלשהו לחבילה הזאת. אחרי שנה וחצי, כמובן, פתאום החיוב קפץ ל-240 בלי לעדכן אותי, בלי כלום. לפני 3 חודשים התקשרתי ואמרו לי שיאזינו לשיחה ויחזרו אליי. יש לציין כי בין היתר, אמרו שיחזרו אלי יום אחרי - לא קרה. אמרו שהאזינו לשיחה - מסתבר בדיעבד כי הם לא מוצאים אותה. אמרו שיחזרו אליי שוב - שוב לא קרה. ככה 3 חודשים, כמות השיחות שלי אליהם הייתה באזור ה-10 כשדיברתי בכולל באזור עם 20 נציגים בעיקר מציגים את עצמם "מנהלים", מנהלים שאין ביכולתם לעשות כלום. לא לזכות (למרות שהם טוענים שהם רוצים ורק צריכים להעביר את זה הלאה) ועוד כל מיני הבטחות כוזבות.
בסופו של דבר, הנציג האחרון שדיברתי איתו, גם טוען שהוא מנהל של 3 הנציגים שדיברתי איתם לפניו - לא רוצה לזכות, שם אותי על המתנה בניסיון שאני אנתק את השיחה, משתיק אותי, שם את עצמו על השתק והולך בלי להודיע, אומר לי שהוא יזכה אותי על 3 חודשים וכשאני דורש שיזכה על כל החצי שנה מחליט שהוא לא מזכה בכלל.
מה נסגר?! האם זה הגיוני? אני 3 חודשים מחכה שיגידו שלא מזכים אותי, בלי להחליף לי חבילה, בלי שהם מוצאים שום שיחה. אני משוכנע שהחסרתי עוד המון מחדלים שלהם, פה זה ממש לא נגמר.
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל דוייב - מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. ביום 080413 שוחחתי עם מר ש' נתן והנושא טופל. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה