תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הדרום איזור:
אל על שם בית העסק:
שירות באל על בטיסה 767 מבנקוק לתל אביב בתאריך 30-3-13 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18-03 החלטתי לעשות חופשת לניו זילנד מתל אביב - הונג קונג
11 שעות בערך ואחר כך המשך לאוקלנד - ניוזלנד כ 12 שעות בערך
הופתעתי בחזרה בטיסת אל על מתאילנד -בנקונק
אם טיסת אל על ללא שום שירות המינמום להמשך של 11 שעות בערב
ללא מולטימידה ללא כסאות נוחות שום דבר מתאים
אלה מטוס שמתאים לשנות ה- 80 .
אני מאוד מאוכזב , מנחות הטיסה שזה הכי גרוע שראיתי בחיי, ולא נשכח השירות על הפנים , ששלמתי כל כך הרבה כסף לטיסה הזאת ולא קבלתי את הניחות והשירות המינימום ,
אני החלטתי להגיש תלונה , ואדרוש לתבוע את החברה על החזר סכום מהכרטיס , כי אני שלמתי סכום גבוהה לניחות והשירות שלא קבלתי כלום אלה עוגמת נפש , ויחס מעליב ,
עוגמת נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה