תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
יריד חבר סניף בית העסק:
החזרת מכשיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יומיים הבאתי בפניכם מקרה שבו חברת אורנג' לא הסכימה להחזיר מכשיר בן 10 ימים למעשה רות שהמכשיר נלקח על דעת זה שיהיה אפשר להחזירו תוך 10 ימים גם אם נעשה בו שימוש ואת מכיון שמדובר ברכישה דרך סוכן ולא דרך מרכז שירות (כפי שהחוק מגדיר). בשיחה שהיתה לי אתמול עם אחת ממנהלות שירות לקוחות (מירי אברהם) התעקשה הנ"ל לא לאפשר לי להחזיר את המכשיר אף על פי שהסוכן שממנו רכשתי את המכשיר מודה שאמר לי במפורש שאוכל להחזירו.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. ביום 040413 שוחחתי עם מר כהן והוסברו לו פני הדברים. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה