|
|
|
|
|
|
|
|
שוק הסלולר |
מגזר: |
אזור הצפון |
איזור: |
Cellcom (סלקום) |
שם בית העסק: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
חיסיון לקוח |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש 7 בשנה שעברה בקשתי העברת בעלות לארוסי שהיה לא אישרתם את ההעברה כי לא היה לו כרטיס אשראי אישרתם שזה יאשר על שמי בהוראת קבע וביקשתי שיהיה הודעה שבכל פניה להתקשר למספר 0507570464 על מנת שאני אאשר ב 16.1.13 בשעה 12.05 התקשר הארוס שלי שהיה ולא יודעת אם הוא דיבר או מישהו אחר הנציגה שינתה לו התוכנית וגם שינתה לו כתובת החשבונית והכל בלי האישור שלי מה שאני מבקשת לפני שאני אתבע איתכם והנציגנ אני צריכה לאהזין לשיחה וגם לקבל פיצוי על כל מה שקרה כי תמיד אתם אומרים שאנחנו נותים שירות מכל הלב ומה שקרה כאן ההפך מזה אז אם אתם חא מטפלים בנושא בדחיפות וחוזרים לי בתשובה אני הולכת להתלונן
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|