תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Cellcom (סלקום) שם בית העסק:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
חדירה לפרטיות על ידי סלקום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחת סלקום כבר שמונה שנים ואתמול עברתי חוויה מחפירה שאין לתאר! בחודש האחרון אין באפשרותי לעדכן אמצעי כרטיס אשראי אך אני משלם חודש בחודשו אך אין להם אמצעי תשלום קבוע. כיוון שאין להם אשראי מעודכן הם מתקשרים אלי כל חודש בכדי שאתן להם אמצעי תשלום. אתמול בזמן שהייתי בשיעור באוניברסיטה נציגת סלקום התקשרה פעמיים ולא יכולתי לענות כי בשיא חוצפתי השכלתי..! נציגת סלקום בדקה במערכת שלהם מי השיחה האחרונה שהוצאתי והחליטה להתקשר אליה. למזלה הרע התקשרתי בפעם האחרונה לחברה שלי מהלימודים כך שהיא התקשרה הייתי לידה. הנציגה לא הציגה את עצמה בתור נציגת סלקום אלא כמישהי שמחפשת אותי ואם היא יכולה לתת לה לדבר איתי. כשחברה שלי ענתה לה שהיא לא יודעת מי זאת ושהיא לא מתכוונת למסור לה פרטים הנציגה ענתה לה כאילו אני חברה שלה ואמרה לה שהיא רק רוצה לדעת איפה אפשר למצוא אותי. צריך להכנס לפרופורציות, אני לקוחה של שמונה שנים ואני בחיים! לא ברחתי מתשלום! אני מזועזעת שככה סלקום בוחרת להשתמש באמצעים הטכנולוגים שלה! אני מרגישה שחברת סלקום השפילה אותי וביישה אותי! הלוואי שהם היו יודעים להשתמש באמצעים שלהם לדברים אחרים במקום לרדוף אחרי לקוחה בגלל 400 ש"ח כאילו אני העבריינית הכי גדולה ביקום!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה