תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הצפון איזור:
המשביר לצרכן שם בית העסק:
עפולה מתחם סניף בית העסק:
בעת החלפת מוצר שנקנה מספר ימיים טרם האירויע .התנהגהות על הפנים יחס לא יפה בכלל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב .
אני דראשושה ממדוח מכפר אכסאל רופא במקצוע .
לפני מספר ימיים קבלתי מתנה . פוסם". שנקנה מהמשביר לצרכן סניף נצרת .ביום 05/04/2013 פניתי אני ואישתי ל המשביר לצרכן סינף עפולה על מנת להחילף את המוצר .נעשה שינוי של המוצר בעזרת דילית קבלנו משהו אחר .ובעת שהלכנו להחליף את המוצר בקופה הראשית . העובדת החארית על הפסמים סרבה להלחיף לנו את המוצר הטענה שלה שהמוצר נפתח אך הצור לא נפתח היה קרע קל בצד של המוצר "נעשו צילומים של המוצר במידה ותרצו לראות יש לנו צילומים " הדילית הנ"ל ...לא הצלחנו לדעת את הפרטים שלה אימה עלינו ואמרה שהמוצר הנ"ל לא יוחלף בסניף הזה ואנחנו צריכים ללכת לסניף שממנו נקנא . בקשנו לדבר עם מנהלת הסניף . בזמן שהלכה לקרוא לממנהלת הצביע באצבע שלה בצורת איום לאישיתי ואמרה:"את המוצר הנ"ל לא יוחלף בוא .תריאי . סוף סוף הגיעה המנהלת המוכבדת איתי נטל . חשבנו בהתחלה שמדברים עם מנהל לכל דבר ולאחר מכן התברר כ העובדות הפשותות והדילות יש להם יחס וצורת דיבור מה יותר טוב ממנה .וגם היא הטענה שלה מוצר כזה לא מחליפה ןרצוי ללכת לסניף שממנו נקנה . נאמר לה ואם המוצר הנ"ל נקנה מאזור אילית או תל אביב או איזי סניף בדרום מה אני צריך לעשות לנסוע לשם להחיף? הטעה שלה זו לא בעיה שלי !!!! מוצר כזה אני לא מחליפה ולא מקבלת ...מנהלת!!! לא ידוע למה התנהגהות הזאת ??? בנוסף לזה צעקות ובסוף בקשה מאיתנו לעזוב את הסניף .... ואמרנו לה שנגיש תלונה אמרה תעשו מה שבא לכם .. בסופו של דבר נסענו מעפולה לנצרת . לסניף נצרת ושם בלי שום בעיה נעשתה החלפה בשקט ובשלום בלי שום איומים או בעיות .


אני מבקש ממכם אחראים ומנהלים של המשביר לצרען לעיין היטב בתלונה הנ"ל . כ אני מרגיש מאוד מאוכזב מהתנהגות האכזרית ו גזענית שהיתה היום . במידה ולא נעשה שום דבר אני יודע מה לעשות

כועס כועס כועס כועס כועס
לקוח תמיד הוא צודק
לציין עוד שאני לקוח ברשת שלכם ................
עוגמת נפש סוג הנזק :
תנצלות פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה