תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור השפלה איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
אחריות יצרן נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח ותיק של אורנז' ונמצא בתוכנית עסקית שבמסגרתה אני משלם אחריות על מכשיר. בקו שלי רשום מכשיר מאוד ישן ואני רציתי לבטח מכשיר אחר. ביררתי טלפונית עם שירות לקוחות שלכם ווידאתי שאני יכול, לפי החוק החדש לבטח מכשיר, גם אם הוא לא נקנה באורנז'. נאמר לי שינם 2 תנאים לביטוח מכשיר כזה: שדגם כזה נמכר גם באורנז' ושהמכשיר יעבור בדיקות תקינות במעבדה של אורנז'. לפני 3 חודשים אני קניתי מכשיר מסוג גאלקסי 2 מיד 2, כאשר הטלפון במקור נקנה מאונז' לפני פחות מחודש (במצב חדש לגמרי). היגעתי עם הבן אדם לתחנת שירות של אורנז' באשדוד, בדקתי שהמכשיר חוקי ובאמת כל הנתונים אמיתיים. אבל נאמר לי שאיני יכול להכניס את המכשיר לביטוח במסגרת התוכנית שלי בגלל שבעל המכשיר המקורי ממשיך לשלם עליו (וגם מקבל החזרים במסגרת התוכנית שלו) ושאם אני רוצה לבטח אותו אצטרך לעשות העברת בעלות. כמובן שאני לא עשיתי העברת בעלות! אבל איפו ההבטחות של הנציגים שלכם (מתחילת התלונה שלי) הרי המכשיר הוא חדש שנקנה מאורנז'!!!! דבר אחד שהבטיחו לי שלמכשיר ישנה אחריות יצרן של שנה.
עזבתי את תחנת השירות עם תחושת של אכזבה קשה, אבל בכל זאת קניתי את המכשיר. אתמול היגעתי לתחנת שירות של אורנז' כי הסוללה של המכשיר הפסיקה לתפקד (על הסוללה ישנה מדבקה של אורנז' שתקופת האריות שלה עד 12/13 - עוד 8 חודשים!). אבל סירבו להחליף לי את הסוללה כי נאמר לי שאיני בעל של המכשיר, לדבר טלפונית עם בן אדם שקניתי ממנו הם גם סירבו. דרשתי לדבר עם המנהל ששמו מתן , אבל גם הוא לא ממש ניסה לטפל בי.
אני דורש לטפל בפניה שלי כי היא "דרישה של צדק של הלקוח", גם אם מדובר בסוללה בלבד, הרי מי שקנה מיד 2 מכונית או מקרר נהנה מאחריות יצרן באותה מידה של מי שקנה בחברה!
סוללה תקולה באחריות סוג הנזק :
סוללה חדשה + התנצלות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. ביום 140413 שוחחתי עם מר סוליימנוב והנושא טופל. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה