תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים נותק בגז בדירתנו, התקשרנו למוקד שם נמסר לנו שרק אם התקלה בתוך הדירה עלות הטכנאי עלינו, אחרת לא תהיה עלות. הטכנאי הגיע כמתוכנן, בדק ולא מצא תקלה בדירה, יצא החוצה וכשחזר אמר שסגרו מהצד של החברה את הגז. וידאנו עם הטכנאי שלא תהיה עלות לביקור. להפתעתנו בחודש שלאחר מכן קיבלנו חיוב על ביקור טכנאי. בניסיונות חוזרים ונשנים לא ניתן היה להשיג תגובה ראויה לנושא. ניסינו לקבל מענה וכל שקיבלנו הוא העברה של תוכן השיחה למנהל (מכיוון שאין ביכולתם של המוקדנים לשנות את "רוע הגזרה") ונאמר כי יחזרו אלינו, לאחר שלא חזרנו אלינו במשך מספר ימים התקשרנו שוב, נאמר שהתקלה עדיין בטיפול ויחזרו אלינו, שוב מספר ימים עוברים התקשרנו שוב, קיבלנו את התשובה כי הבקשה נדחתה (ללא הסבר או בדיקה של המנהל מולנו) ובנוסף קיבלנו נזיפה כי חבל שאנחנו לא בודקים ושלא "היינו עם יד על הדופק" בנושא. ובאותה שיחה נאמר לנו כי יש לשלם החשבון אחרת תנותק אספקת הגז.(לצערנו לא ניתן לשלם רק את החשבון ללא עלות ביקור הטכנאי כמו שרצינו) ביקשנו שוב לדבר עם המנהל לשטוח את תלונותינו ונאמר לנו שניתן לעשות זאת רק במשרדי החברה. (ניסינו גם בין היתר לשלוח מיילים דרך אתר החברה.)
נשמח לתגובה,
בתודה מראש.
|