שוק הסלולר |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Pelephone (פלאפון) |
שם בית העסק: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
חיוב ללא סיבה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מנוייה בחברת פלאפון.
לפני כחודשיים היתקלקלו שלושה ממכשיריי, והוצע לי לקבל 3 חודשי "שירות תיקונים" ללא תשלום (מה שעולה לחודש 40 ₪ לכל מכשיר)
קיבלתי את ההצעה, ניגשתי לחברה מסרתי את המכשירים לתיקון, ואז נאמר לי שיש השתתפות בעלות התיקון של 50 ₪ לכל מכשיר.
אישרתי את התשלום.
המכשיר תוקן כעבור כמה ימים. ניגשתי לקחת אותו, ונאמר לי שהוא הולף בחדש !
אחרי יומיים הייתה בו בעייה רצינית, שוב ניגשתי, שוב החליפו לי אותו ואמרו לי שהוא חדש,
כעבור יום שוב תקלה בשמיעה של המכשיר, ניגשתי לשם, שוב, על חשבון זמן העבודה שלי, לעמוד, ולהמתין בתור כמו מפגר בשביל מכשיר "חדש" שכל יומיים מתקלקל.
בסופו של דבר הבעיה טופלה.
אך כעבור זמן הגיע אליי מכתב מהחברה. (שזה דבר נדיר, כי לא הייתי מקבל מהם מכתבים, והודעתי על זה מספר פעמים בחברה שהם לא שולחים לי מכתבים ואני לא יכול לעקוב אחרי החיובים)
במכתב התגלו מספר בעיות:
1. חיובו אותי כל פעם שבאתי לסדר את המכשיר החדש ב50 ₪, שזה לא היה אמור להיות בעיה שלי שהם לא יודעים לתקן, וכשמסרתי את המכשיר כל פעם אמרו לי שלא מחייבים אותי שוב כי כבר חוייבתי פעם אחת. אך בסופו של דבר חוייבתי כמה פעמים על התיקון.
2. ההבטחה ל3 חודשיים ללא תשלום- לא התממשה ! וחוייבתי 40 ₪ בחודש על כל מכשיר עבור שירות תיקונים שבכלל הוצע לי על ידי החברה ללא תשלום!
כשפניתי אל החברה אמרו שיבדקו את ההקלטות ויחזרו אליי תוך יומיים.
לא חזרו !
היתקשרתי שוב ואחת הנציגות אמרה לי שאני צודק בהחלט ורשום במחשב 3 חודשיים ללא עלות ושצריכים לזכות אותי, וגם לגביי החיובים הכפולים על התיקון יצטרכו לזכות אותי כי זו לא אשמתי !
היא אמרה שהיא תחזור אליי.. לא חזרה !
אני לא יודע איך להתמוודד איתם. הם יודעים שהם טעו, אך לא מוכנים להחזיר לא את ככספי, שזה בסביבות ה-500 ₪
וזה לא כולל את כל שעות העבודה שהפסדתי כל פעם שההבאתי את המכשיר לתיקון.
אנא מכם עזרו לי להשיב את כספי. תודה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|