|
|
|
|
|
|
|
|
בתי מלון וצימרים |
מגזר: |
אזור ירושלים |
איזור: |
מלון קיסר פרמייר |
שם בית העסק: |
דרך יפו 208ירושלים |
כתובת: |
הפרעה ופגיעה בפרטיות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 06 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום 06.02.13 נסעתי עם בן זוגי שחגג יום הולדת לבלות לילה במלון קיסר פרימייר בירושלים ב07.02.13 לקראת השעה 8 בבוקר נפתחה הדלת,היגיעה חדרנית לניקוי החדר והעירה אותנו מהשינה אותה תופעה חזרה גם כרבע שעה לאחר מכן .כתבתי את תלונתי בדף המשוב ולא זכיתי לשום תגובה לאחר כחודש וחצי התקשרתי ,נאמר לי שמנהל המלון לא נמצא הועברתי למנהלת מחלקת הזמנות שלצערי אינני זוכרת את שמה היא רשמה את פירטי המקרה רשמה את המייל שלי ושוב שום התיחסות.המנוחה והפרטיות שלנו נפגעה וזה שאף אחד לא מצא לנכון להתנצל פוגע לא פחות
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
מלון קיסר פרמייר שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|