תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור חיפה איזור:
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שם בית העסק:
מתחם רגבה כתובת:
קניית מקרר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה רכשתי מקרר SHARP מהדרין של חברת ראלקו בע"מ מחנות א.ל.מ במתחם רגבה.
לאחר כשבועיים המקרר התקלקל ולא קירר את המוצרים, פניתי אל החברה בבקשה להחליף את המקרר
כי לא יתכן שמוצר יתקלקל לאחר שבועיים הדבר מעיד על הבאות.וכך היה טכנאי ששלחו החליף את הכרטיס של המקרר. לאחר מספר חודשים כצפוי שוב המקרר הפסיק לקרר את המוצרים חשוב לציין שנגרם לנו נזק כספי. החברה שלחה שוב טכנאי והפעם החליף פיוז והפשיר קרח מהמקרר.
זה לא מתקבל על הדעת שמקרר חדש יתקלקל בתקופה כזאת קצרה.
השקענו את מיטב כספנו ברכישה הנ"ל לאחר שבועיים יכולתי לנקוט הליך של עצירת התשלומים
אך לא עשיתי זאת בידיעה שנגיע לעמק השווה אך לא כך פני הדברים.
כאשר פניתי לא.ל.מ במצוקתי הם הפנו אותי לחברת טכנו ראלקו כל אחד מפיל את ההאשמה בצד השני ואני נופל בין הכיסאות כי אף אחד לא מוכן לשאת באחריות.בינתיים אני סופג את זריקת המוצרים שרכשנו, ריח רע מן המקרר ועוגמת נפש מ א.ל.מ ומטכנו ראלקו.
בתקווה שתלונתי תגיע לאוזניים קשובות.
בברכה,
מימון ואורטל אבוחצירא
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מקרר חדש ופיצוי כספי בגין מוצרים שהתקלקלו פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה