תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הדרום איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
אשדוד קניון הסיטי כתובת:
טרטור וזמן המתנה ארוך ומיותר נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
היום בשעה 14:20 ניגשתי לעמדת הרב קו באשדוד מכיוון שהכרטיס שלי הפסיק לעבוד.
חיכיתי בתור שעה עד שהפקידה קיבלה אותי כי היה תור ארוך, וגם הכניסה לפניי, אישה שהייתה צריכה לקבל כרטיסים.כל שכן היתה כנראה החלפת משמרת בין הפקידות, שזו שהיתה צריכה ללכת, כל הזמן על חשבון הממתינים, הכניסה לשניה עבודה שעוכבה. לאחר שתורי הגיע, וטיפלה בבעיה הקיימת, ביקשה ממני הפקידה לחכות שעה עד שעה וחצי לקבלת הכרטיס (למה חיכיתי שעה לתורי?, כדי לחכות עוד שעה?). בכרטיס היה מוטען גם כרטיסיה של קונקס והייתי צריך לפנות למשרד של קונקס, כדי לקבל החזר או טיפול אחר. וגם שם היתי צריך להמתין עוד 40 דקות עד שתורי יגיע. כמובן שאין לי את הזמן לחכות שכן הייתי חייב לחזור לעבודה.עתה אני צריך לחזור במועד אחר כדי לקבל את הכרטיס והשירות מקונקס.
חייב להיות מוקד אחד גדול עם פקידים יותר מאחד המטפלים בכל סוגיות הבעייה הקיימות בכל חברות הנסיעה. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור אגד שם ותפקיד:
נאור שלום. עמדת ה"רב קו" באשדוד אינה של "אגד" אלא של חברת "אגד תעבורה" ולכן אינה קשורה אלינו. אשר לבקשתך להקים מוקד גדול של "רב קו" שיהיה משותף לכל החברות, אנו נשמח מאוד לכך, אך הדבר אינו תלוי בנו אלא במשרד התחבורה ויש להפנות פניה זו אליהם. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה