מחשבים |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
אייבורי |
שם בית העסק: |
וייצמן 20, הרצליה |
כתובת: |
הרצליה |
סניף בית העסק: |
ביטול עסקה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 04 אפריל 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.4.2013 הוזמן טלפונית מחשב נייח מס' מק"ט IVI5AC, כפי שהופיע באתר.
דרך נציג מכירות בשם העונה לשם 'שחר' וששאלתי מתי ניתן לאסוף את המחשב מהחנות נאמר לי שזה עניין של יום יומיים. באותו יום רציתי להוסיף רכיב נוסף למפרט הנוכחי, נאמר לי שיחזרו אליי, אף אחד לא חזר.
בתאריך 7.4.2013 עדיין ממתין לטלפון ואף אחד לא מתקשר, בייאושי התקשרתי שוב ונאמר לי שהמחשב בהרכבה ועוד לא מוכן.
בתאריך 8.4.2013 ביקשתי לבטל את העסקה ונאמר לי שרק מול נציג מכירות ניתן לבטל זאת עדיין ממתין שיחזרו אליי.
נ.ב.
לא הצלחתי ליצור קשר עם הסניף בכל שעות הפעילות כפי שהם מפרסמים. אני מועבר למוקד שיחות כללי, שגם שם היחס הוא מחפיר.
בעת הגעתי לסניף בהרצליה אני מבין למה לא עלה בידי לתפוס אותם, מכיוון שהם לא עונים לטלפונים אפילו שהטלפון מצלצל. בזמן שהייתי שם אחד מהלקוחות שאל את הנציג למה הוא אינו עונה לטלפון הוא ענה שהם עסוקים כעת.
פשוט ביזיון החברה הזו, לא שירות לקוחות ולא נעליים.
|
בזבון זמן |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה, לא מעוניין! |
פתרון נדרש : |
|
|