תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הדרום איזור:
נעלי קליגולה שם בית העסק:
קניון גירון אשקלון כתובת:
אשקלון קניון גירון סניף בית העסק:
בקשה לפיצוי כספי נושא התלונה:
חדד לילך שם/כינוי:
‏יום שני ‏08 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13\3\14 קניתי נעל דגם 2524 בחברת קליגולה ולאחר נעילתם שלוש פעמים התקלפה הנעל .
חזרתי לחנות בתאריך 13\3\28 כדי למסור את הנעל (הגעתי לאחר כשבועים עקב חג הפסח) .
בתאריך 13\4\8 חייגו אלי מהחנות ואמרו "תבואי לחנות הנעל הגיעה , ויש לך מכתב מהחברה " שאלתי באיזה עיניין ?
השיבו:"תבואי ותראי"
הגעתי לחנות ובמכתב נכתב "נעלייך נבדקו ולא נמצא בהם שם פגם שהינו פגם יצור מלבד שפשופים בנקודות החיכוך שנוצרים כתוצאה משימוש והליכה... לצערינו אין באפשרותינו לטפל במקרה זה ".
ואני שואלת :"למה נועדו הנעלים אם לא להליכה ???!
איך יכול להיות שחברה "יוקרתית" כמו קליגולה עונה תשובה כזאת לאחר שבועים בלבד אחרי הרכישה???
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פיצוי כספי כמחיר הנעל פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
חוה ליאני מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת קליגולה משווקת נעלי איכות ומשתדלת לתת ללקוחותיה את השרות הטוב ביותר. החברה נותנת אחריות על נעליים שנרכשו למשך 3 חודשים מיום הרכישה על פגם בייצור. שיפשופים וקילופים אינם נחשבים פגם בייצור ואחריות החברה אינה חלה במקרים אלה. תגובה:
לפנים משורת הדין - ניתן לשלוח את הנעליים לבדיקה חוזרת נשמח לעמוד לשרותכם בהמשך, בברכה שרות לקוחות קליגולה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה