תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
גבעתיים כתובת:
טרטור נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודש ביקשנו להתקין בביתנו YES. יצרנו קשר עם סוכן מכירות, ויום למחרת יצירת הקשר הוא הגיע לביתנו לצורך תיאום ההצטרפות.
לאחר כשבוע, של הסדרת תיאום ההתקנה עם ועד הבית וכל האדמינסטרציה שמעבר, תואמה עמנו ההתקנה ליום מסויים בין השעות 08:00-11:00. המתנו למתקין ומשבושש להגיע עד 11:00 עזבנו את הבית. בסביבות השעה 11:15 יצרו עמנו קשר.
באותו יום תיאמו עמנו קשר לתיאום התקנה לשבוע הבא. ביום ההתקנה, המתקין דייק והגיע אולם אז התברר כי בכניסה המקבילה לנו מותקנת צלחת והטכנאי אמר כי כעת צריך להגיע צוות שמעביר את הכבלים מהצלחת אלינו לבית ולא להתקין צלחת נוספת בכניסה שלנו (כמו כן התברר שהוא בכלל לא נמנה על צוות מתקיני הצלחת אלא על הצוות שמחבר את הכבלים לבית, לממיר). אם כן, קבענו התקנה נוספת, אולם גם אז נקבעו שתי התקנות של שני הצוותים לאותו יום והפלא ופלא - הצוות שאמור היה להגיע להתקין את הצלחת לא הגיע ורק הצוות השני הגיע.
בסופו של דבר הרמנו ידיים, אבל אף אחד לא פיצה אותנו על בזבוז של 3 ימי עבודה ועל עוגמת הנפש.
עלבון, כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה