תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
ביטול זיכוי על מכשיר עקב החלפת מסלול על אותו מספר באורנג b נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:

שלום
בתאריך 8.4.2011 החלפנו מסלול עבור הקו של אישתי 0545710141 ורכשנו מחברת אורנג מכשיר חדש בהחזרת מכשיר ישן תקין ,זה היה התנאי של אורנג לקבלת חיוב וזיכוי של 48 ₪ .
במסלול החדש היה לנו חיוב וזיכוי על המכשיר החדש סך 48 ₪ עד אשר בחודש 2/2013 החלפנו מסלול והזיכוי של 48 ₪ בוטל חד צדדי על ידי חברת אורנג כלומר מחשבון 2.2013 מחייבים אותנו על 48 ₪ ללא זיכוי של 48 ש"ח.
בתאריך 1.3.2013 רכשנו לאישתי אייפון 5 ושוב השתנה המסלול ,למרות הרצון הטוב מצידנו להמשיך להישאר לקוחות נאמנים בחברת אורנג ולספק להם פרנסה הם ממשיכים לעשוק אותנו ומחייבים אותנו על 48 ₪ ללא זיכוי על המכשיר הישן למרות שהחזרנו מכשיר תקין ועמדנו בתנאי שהם הכתיבו .
פניתי לנציגי פניות הציבור באורנג ,אני שוחחתי עם 2 נציגים שונים אחת נציגה בשם מתי פרייהוף והנציג השני בחור רוני לב .
למרות שהם הבינו שזה אבסורד וניסו לסייע שניהם נתנו לי אותה תשובה שזו מדיניות החברה ואין מה לעשות .
אורנג כחברה מנצלת את כוחה מול הלקוח ,אני כלקוח פרטי פעלתי על פי הכללים שהם הכתיבו הסכמתי לתנאים האלה , החזרתי מכשיר ישן תקין ורכשתי מכשיר חדש ,מדוע אני לא ממשיך לקבל את הזיכוי למרות שנשארתי לקוח נאמן של אורנג ,אם היינו עוזבים את אורנג אני עוד מבין אולי זה נחשב כהפרת חוזה ,אבל גם נשארתי לקוח נאמן באורנג ואני ממשיך לספק להם פרנסה והם מרשים לעצמם לשנות את הכללים חד צדדי ולעשוק אותי כלקוח .
אשמח לקבל מכם סיוע .
תודה
אבי זבריקו
0506270741
עוגמת נפש סוג הנזק :
להמשיך לקבל את הזיכוי כרגיל מחודש 2/2013 עד סוף במשך 36 חודש . פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. ביום 090413 שוחחתי עם מר זבריקו והוסברו לו פני הדברים. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה