אינטרנט |
מגזר: |
אזור ירושלים |
איזור: |
בזק בינלאומי |
שם בית העסק: |
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה |
כתובת: |
שירות חובבני, מידע לא מהימן על חשבון זמנו של הלקוח. |
נושא התלונה: |
יום שלישי 09 אפריל 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום לכם,
מבקשת לעניין אתכם עם תחזוק רע של אנשי שירות ותמיכה טלפוניים.
הכעס הוא גדול בעיקר על שום האינפורמציה המסולפת והלא מהימנה. הלקוח שנמצא בצד השני של הטלפון מנוהל ע"י קבוצה לא מקצועית..
מעבר לזמני המתנה לא סבירים, ניתוקים והעברות מנציג לנציג זכיתי לטיפול רע ועל כך תלונתי.
אבקש את טיפולכם הדחוף בתיקון המעוות.
פלטפורמת האינטרנט מסופקת ע"י הוט, ספק האינטרנט הוא אתם- בזק אינטרנשיונל. כך היה תמיד. במשך שנים היה לכם " בונדינג" עם הוט כעת משהופרדתם מתחילות התקלות.
שדרגתי את המהירות הגלישה ל100 מגה בייט.
על מנת שהדבר מתעדכן בהוט עליכם לשוח תוך שלושה ימי עסיקם קבצים ללא חיוב מצידי כדי שאשודרג גם שם.
פנייתי מספר 48514791 בליווי מצוין של טניה (שירות טכני- היחידה שדברה בשפה מקצועית) הוקלטו..
כיום- איני יכולה לגלוש כלל. כיון שאני מעודכנת בהוט על 2.5 מגה בלבד.
אבקש תיקון הטעות.
ענת כבל- בונה, מודיעין
050-8382004
תשעה אנשי שירות "טיפלו" בבעיה: דימה, סילביה, תמר(שבנתה לי תשתית שלא בקשתי),שירן,טניה(ראויה לשבח), נאור (שזרק אותי לחכות עד בוש להוט),שרון והילה...
09.04.13
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|