תיאור הבעיה:
שלום רב היום תאריך ה9/4/13 ניגשתי לסניף המשביר בעזריאלי ,במטרה להחליף מידה לשני פריטים שרכשתי יומיים לפני. ניגשתי לקופה כדי להודיע על הפריטים ,העבירו אותי למחלקה ,מקובל .לא היו מידות אז אמרתי למוכרת כי אני אקח זיכוי והיא שלחה אותי לקופה .בקופה נאמר לי לפנות למחלקה כדי לקבל זיכוי שוב פניתי למחלקה שם כל שאר הבנות במחלקה לא יכלו לעזור לי רק אחת שפשוט התעלמה ממני ואמרה לי תחכי אני צריכה לתת למישהו אחר זיכוי. לאחר שכבר התעצבנתי היא הסתכלה על הבגדים וחתמה לי על הקבלה , מיותר.כל הסיפור הזה שאמור לקחת 5 דקות לקח לי 45 דקות נשמע לכם הגיוני, מה כל הטירטור הזה למה אי אפשר כמו בכל מקום להביא את המוצרים עם הקבלה לקופה ולקבל זיכוי . אני כל כך מאוכזבת שאני לא חושבת שאני אמשיך את החברות שלי איתכם ולא לרכוש מכם עוד. פעם ראשונה שיוצא לי להחזיר משהו ועם הניהול הלא מתחשב הזה גם פעם אחרונה . משוט מאכזב ומוציא את כל החשק לקנות אצלכם שוב
|