תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
המשביר לצרכן שם בית העסק:
זיכוי על פריט שנרכש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב היום תאריך ה9/4/13 ניגשתי לסניף המשביר בעזריאלי ,במטרה להחליף מידה לשני פריטים שרכשתי יומיים לפני. ניגשתי לקופה כדי להודיע על הפריטים ,העבירו אותי למחלקה ,מקובל .לא היו מידות אז אמרתי למוכרת כי אני אקח זיכוי והיא שלחה אותי לקופה .בקופה נאמר לי לפנות למחלקה כדי לקבל זיכוי שוב פניתי למחלקה שם כל שאר הבנות במחלקה לא יכלו לעזור לי רק אחת שפשוט התעלמה ממני ואמרה לי תחכי אני צריכה לתת למישהו אחר זיכוי. לאחר שכבר התעצבנתי היא הסתכלה על הבגדים וחתמה לי על הקבלה , מיותר.כל הסיפור הזה שאמור לקחת 5 דקות לקח לי 45 דקות נשמע לכם הגיוני, מה כל הטירטור הזה למה אי אפשר כמו בכל מקום להביא את המוצרים עם הקבלה לקופה ולקבל זיכוי . אני כל כך מאוכזבת שאני לא חושבת שאני אמשיך את החברות שלי איתכם ולא לרכוש מכם עוד. פעם ראשונה שיוצא לי להחזיר משהו ועם הניהול הלא מתחשב הזה גם פעם אחרונה . משוט מאכזב ומוציא את כל החשק לקנות אצלכם שוב
עוגמת נפש סוג הנזק :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה