תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אמריקן לייזר שם בית העסק:
דיזנגוף סנטר כתובת:
אי חזרה של מנהל ויחס משפיל. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר תקופת לידה ותקופת הנקה שבהם כאמור אסור לבצע טיפולים בלייזר, וכמובן לאחר שכבר ממני הם ראו את כל התשלומים מזמן(!!!) ביקשתי לחזור לטיפולים. ענתה לי נציגה חמודה מאוד שקבעה לי תור ליום השואה (!?!?!) אני לא עומדת עם לוח שנה לידי ולא ממש שמתי לב שהתור נופל על יום השואה לכן הגעתי באותו יום כרגיל. (כרגיל אני מתכוונת לטוס מהעבודה למצוא בייביסיטר לילדה להקפיץ אותה לשם לראות ששעת התור ממש מתקרבת וכי אני אחראית אז אני אקח מונית ולא אסתמך על אוטובוס ואין ספור ריצות ...) סופסוף הגעתי בשלום למקום..והופ--- אני מגיעה והסניף סגור. נכון. ברור. יום השואה. ס-ג-ו-ר. יופי, ואני רצתי כמו מטורפת דאגתי להכל הייתי אחראית לא לאחר ואיזה יופי אין עם מי לדבר!!! תארו לעצמכם את העוגמת נפש. הרגשה של את בנאדם קטן, לא מעניין, הזמן שלך לא חשוב לנו עד כדי כך שלא שווה להרים אליך טלפון (להיות אחראיים!!!!!!!) ולהגיד לך שהתור ידחה. כמובן שהתקשרתי ובקשתי מנהל אך אף אלד לא חזר אלי, ולמה שיחזרו?!?! אני הרי לא יכולה לבטל תשלום... הכל כבר שולם לפני שנה... האמת כשבאתי לפתוח תלונה וראיתי את מספר התלונות ואת התוכן- לא התפלאתי. מתאים לכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מבינה שעושים טעות וזה אנושי אבל לפחות תודיעו-ואם לא הודעתם- תיקחו אחריות ותפצו לקוח. גם מילולית וגם כספית. מילולית יותר חשוב. פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה