תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי אלון ואני מתגורר בקינג ג׳ורג׳ בתל אביב.
במהלך חודש פברואר, ביצעתם הפסקות חשמל יזומות ולא מעט ״תיקוני תשתית ברחוב״ בו אני מתגורר מזה 6 שנים!
בעקבות כל אותם הפסקות חשמל, חדלה מלעבוד טלוויזית ה - LCD שנמצאת בחדר השינה שלי. עלות התיקון 500 ש״ח!
לאחר שיחה בנושא מול מוקד 103, נאמר לי כי אני צריך לשלוח לכם בפקס את חשבונית התיקון + חוות דעת של הטכנאי על מנת שתוכלו לזכות אותי.
עד היום ה 10/04/13, לא קיבלתי מחברתכם שום תגובה, התייחסות או איזושהי מחווה שירותית! הדבר מבחינתי רק מביא אותי למצב בו אינני מתכוון לוותר לכם. הרי לא מדובר כאן על 500 שקלים. החשוב כאן הוא עיקרון שירותי! מעניין מה חזון השירות של ״חברת החשמל״? בנוסף, חשוב לציין כי במהלך מרץ שוחחתי עוד כפעמיים עם מוקד 103, בו נאמר לי כי הפקס התקבל והועבר לפניות הציבור שלכם. אשמח לתשובה בהקדם!
|