תלונות ללין

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
ללין שם בית העסק:
כרטיס DREAM CARD שרכשתי ב- 150 ש"ח לא הוטען כלל. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.2.2013 רכשתי כרטיס DREAM CARD בחנות LALINE בקניון רוטשילד ראשל"צ, ביקשתי שיטעינו בכרטיס 150 ₪ ושילמתי במזומן. בתאריך 5.4.2013 חזרתי לאותה חנות עם הכרטיס והמוכרת אמרה שהכרטיס ריק! יש לציין שהכרטיס היה אצלי בין התאריכים הנ"ל ולא הוצאתי אותו מהשקית. הבנתי שלא הטעינו לי את הכרטיס כלל. אני מבקשת את כספי חזרה.
כספי סוג הנזק :
אני מבקשת את כספי חזרה - 150 ש"ח פתרון נדרש :

ללין שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה