תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הדרום איזור:
Cellcom (סלקום) שם בית העסק:
מבצע קלשון 15 /21 כתובת:
באר שבע סניף בית העסק:
החזרת מכשיר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לפני יומיים ב 8/4/13 אמי ( אבבה אברהם בת 61 ילידת אתיופיה לא דוברת עברית ) הלכה לחברת סלקום באר שבע כדי לתקן מכשיר שהיה לה .
ונציג השירות אמר לאמי שלא ניתן לתקן את המכשיר ולכן הציע לה להחליף את המכשיר . והסכימה להחליף מכשיר לאחר שנאמר לה שהמכשיר יותר טוב .והמכשיר שהנציג שהביא לה הוא דור שלישי מגע. וכיון שהיא מבוגרת אני לא יודע איך הביא לה מכשיר כזה זה מאוד קשה לה לתפעל אותו ולכן היום 10/4/13 הלכתי אם אמי להחזיר את המכשיר ולהחליף והם לא הסכימו להחליף ולא היה אם מי לדבר בגלל שדיברה מהמכשיר הרגשנו תיסכול וחוסר אונים , ואמי קרוב ל-7 שנים בחברה אני מבקש מכם לטפל בעניין ולהבין את אמי שסה״כ רצתה להחליף את המכשיר אשמח שתיצרו איתי קשר תודה על ההבנה וההקשבה.
כספי סוג הנזק :
לבטל את העסקה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
- שם ותפקיד:
. ' . . תגובה:
פתרון:
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה