|
|
|
|
|
|
|
|
חברות |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
בזק |
שם בית העסק: |
בזק ממשיך לקחת כסף אחרי ביטול הקו |
נושא התלונה: |
אינקלר דבורה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 06 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר אמי עברה לבית הורים וביטלנו את קו הטלפון שלה. קודם התקשרנו ואמרו לנו לשלוח פקס וגם אמרו איזה מידע צריך לכלול.
שלחנו את הפקס עם כל המידע שביקשו. ליתר ביטחון שלחתי את המכתב גם רשום לבזק וקיבלתי אישור על קבלת המכתב ב sms ב 28 לינואר.
מאז ממשיכים להוריד מהחשבון כסף כל חודש ואפילו העלו את הסכום
מ 105 ש"ח עד ל 135 ש"ח.
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיפסיקו לקחת כסף מהחשבון שלנו ויחזירו משלקחו מאז שביטלנו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
danni |
שם ותפקיד: |
הנושא טופל - פניות חוזרות אלו פעם אחר פעם כבר כ- 10 פעמים רק מזיקות לטיפול בייתרהלקוחות |
תגובה: |
לעצור את משלוח הפנייה שכנראה מתבצעת אוטומטית . כי הנושא כבר טופל ונסגר . |
פתרון: |
|
|
|