תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור הצפון איזור:
Groupon (גרופון) שם בית העסק:
החזר כספי לאחר 14 יום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ה9.3 הזמנתי מאתר גרופון קנבס בשווי 59 ₪.
בעסקה היה רשום שזה תקף למימוש באתר ZOOMA עד 8.5.2013.
ב11.4.13 רציתי להזמין את הקנבס שעשיתי ואז אני רואה שהמשלוח עולה 60 ₪, כאשר בגרופון אפילו לא ציינו את הסכים הזה!!.
כשהתקשרתי לגרופון, בדקו לי את ההזמנה והדבר היחיד שהיה לו להגיד לי זה "אני רואה שהזמנת את הגרופון בתאריך ה9.3, אז אי אפשר לזכות אותך" התשובה הישירה, בלי לחשוב פעמיים, לאחר שציינת בפניו שרשום באתר "במידה וברצונך לבקש זיכוי לאחר למעלה מ14 ימים מרגע הרכישה, נא פנה לצוות שירות הלקוחות של גרופון. כל בקשת זיכוי תבחן לגופה במסגרת מדיניות "הבטחת גרופון"." הוא אמר "אני לא אגיד לך סתם, אי אפשר לזכות מעל 14 יום" והוא לא בחן כלום!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
סתיו, מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
שני שלום, מבדיקתי עולה כי פנית לשירות הלקוחות שלנו וזוכית עבור השובר. צר לי על העיכוב בפניה. תגובה:
הלקוחה זוכתה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה