תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
אין שירות! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לתוכנית ללא הגבלה, שדרגתי אותה מיד אחרי ההתחברות ועכשיו אני מגלה שהתוכניות השתנו לגמרי ללא ידיעתי!!
(חוייבתי בשיחות לחו"ל למרות שהם כלולים בתוכנית)

בנוסף, ניסיתי ליצור איתם קשר בצאט, ולוקח המון זמן עד שהם עונים... הם לא מרוכזים בלקוח אחד אלא בכמה לקוחות ועל כל שאלה קטנה צריך להמתין הרבה זמן, ולפעמים גם לא עונים בכלל, או שבאמצע שיחה פשוט שוכחים אותך ואין מענה יותר...
בנוסף לכך, ניסיתי כמה פעמים לחייג לחברה גם מהקו שלי וגם מאחרים ואפילו שהמתנתי באחת הפעמים שעה וחצי (!) על הקו לא היה מענה!!!
וכמובן שמדובר אך ורק על שעות הפעילות!
היו פעמים נוספות בהם המתנתי שעה, חצי שעה, 20 דקות , 40 דקות, וכו' ולא היה מענה אף פעם....
אשמח אם תוכלו לעזור לי לטפל בנושא כי אין לי עם מי לדבר בחברה הזאת!
והנושא של צאט באתר ממש לא נח ולא תמיד מתאפשר ליהיות ליד מחשב בשעות הפעילות...

תודה מראש על עזרתכם בנושא!
בזבוז זמן, עצבים, וכסף סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' הדסה אסתר טופלה ע"י נציג מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה