תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השפלה איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
ביטול הזמנת מתקין ושירות מזעזע נושא התלונה:
‏יום שישי ‏12 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ב 03.04.13 ביצעתי הזמנה של איטנרנט אלי הביתה. לאחר שיחה עם נציג מחירות קבענו שמתקין יבוא אלי ב-12.04.13 בשעות 7.30-10.
לאחר מזה ב 8.04.13 התקשרתי למכירות לברר מה שהיה כתוב בתקנון. נציג במכירות אמר שהוא לא מטפל בזה ועביר אותי לשירות לקוחות. שם דברתי עם נציגה בשם אסנת. הסברתי לה סיעף בעיתי בתקנון היא לאחר בדיקה אמרה ככה זה אם אתה רוצה לבטל אתה מוזמן. אני אמרתי לה שמי שהוא ממכירות יחזור אלי לסגור את זה איתם כי סגרתי עסקה איתם. היא בסדר מכירות אמורים לחזור אלי.
אחרי 11.04.13 התקשרה עלי נציגה רוצה לברר אם אני בטלתי עסקה אמרתי לה שלא ואמור להגיע מחר מתקין. היא אמרה שהיא צריכה לברר מה שהו והיא חוזרת אלי. חזרה לאחר 10 דקות בקשה מספר ת.ז. ואמר שהיא שוב חוזרת אלי. היא לא חזרה.
ביום שישי 12.04.13 חיכיתי לטכנאי שבשביל זה פניתי כל בוקר. רציתי לברר אם הכל בסדר אם הזמנה התקשרתי למכירות לברר את זה, שם עבירו אותי לשירות לקוחות. לאחר בירות ועברות בין שתי מחלקות אלה הבנתי שאף אחד אין מושג אם מתקין הא היום או לא. בסוף הגעתי לנציגה של שירות לקוחות שאמרה הזמנה בוטלה והיא לא מצא סיבה לכך שלח מייל לבחורה שבילה את זה ועבירה אותי למכירות שוב. במכירות אמרו אין מה לעשות הזמנה בוטלה אפשר רק לעשות הזמנה חדשה ליום אחר( לפנות עוד פעם חצי יום לזה ) אמרתי אין מה לעשות וקוענו איתה התקנה חדשה. היא כבר מצא שאסתר שדברתי איתה ב 08.04.13 ביטלה הזמנה ולא אמר לי. בסוף שיחה עם נציגת מכירות בקשתי לדבר עם מנהל. היא התחילה להגיד לי תעשה את זה בשבוע הבא אחרי התקנה. לא הסכמתי כי בזבזתי כרגע חצי יום למתקין שהיה אמור להגיע וזה לא קרה. בסוף היא עבירה אותי לשירות לקוחות. כאן מתחיל מה שהוא מעניין בזמן עברה אני שומע מוזקה המתנה של הוט וצליל חיוג לאחר 20 שניות זה מתנתק.. התקשרתי שוב למכירות ובקשתי לדבר עם מנהל אמר לי שני ושוב עבירו אותי לאן שהוא שהיה אותו סיפור בזמן עברה היה צליל חיוג וניתוק. התקשרתי שוב בקשתי שוב מנהל ודרשתי לא להעביר אותי לשום מקום ושוב עבירו אותי למוזקה המתנה עם ניתוק אחרי 20 שניות. לאחרי שהתקשרתי כמה פעמים גם למכירות וגם לשירות לקוחות. כל אחד רוצה שאני אדבר עם מנהל של למחקה שניה ומעהיר אותי לשם ושיחה מתנתק לאחר 20 שניות. זה מאוד מוזר כי אני בטוח אם הייתי מתקשר מבקש להצתרף לשירות שיחה הייתה לא מתנתק. עושים את זה בכוונה. מעביר למקום לא בורר ושם שיחה מתנתק. יש לי הקלטות של כל שיחות אלה אפשר לשמוע זילזול של נציגים שפשוט מעביר לקוח בין שתי מלחקות או פשוט "מעביר עם ניתוק" . אני יודע מה אפשר להגיד תקלה טכנאית וכו. אבל בתור אחד שעובד בתחום טלפוניה די מוזר לי שאם אני מקבש מנהל שיחה מתנתקת בעברה ואם אני סתם צריך עברה למחלקה אחרת אז הכל בסדר.
זה פשוט ביזיון!!! שאתה מתקשר לחברה בשביל לקבל תשובה למה אני יושב בבית חצי יום מחכה למתקין שחברה ביטלה ללא הסכמתי, הלי להגיד לי בכלל, וחברה פשוט מתנתק שיחה!!
אני כבר צופה שחברה גם תחייב אותי ב 100 שקל על ביטול הזמנה מתקין ועכשיו אין לי אך לבדוק את זה כי פשוט מנתקים לי.
כל שיפור הזה פשוט עברה על חוקים רבים(שירות לקוי, ביטול טכנאי ללא יודע של לקוח וכו)
אני דורש מחברה הוט תגובה מהירה לזה עם פיצוי שמגיעים לפי חוק.

מכתב זה נשלח במקביל גם למשרד תקשרות, מעוצת ישראלי להגנה צרכן, פניות ציבור של הוט דרך אתר tlunot.co.il (אין אפשרות לדבר עם חברה!!)
פיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב, פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, מחלקת פניות הציבור, HOT תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה