שוק הסלולר |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Orange (אורנג') |
שם בית העסק: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
טעות חמורה בניידות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 8 באפריל נכנסתי למרכז שירות בבני ברק לנייד מספרי מסלקום לאורנג , הפקיד רצה לסיים העסקה מהר , כתוצאה מכך מספרי הלך לאיבוד למהלך יומיים ולא היה ביכולת לקחותי לצור קשר איתי למהלך יומיים שלימים , עזבתי כל התעסוקה שלי לטפל בעניין וכל ההבטחות הן סתמיות , רק לאחר יומיים קיבלתי מספרי חזרה עם נזק אדיר , החברה לא העיזה אפילו להתנצל
|
איבוד אימונה של לקוחות |
סוג הנזק : |
|
|