תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
טעות חמורה בניידות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8 באפריל נכנסתי למרכז שירות בבני ברק לנייד מספרי מסלקום לאורנג , הפקיד רצה לסיים העסקה מהר , כתוצאה מכך מספרי הלך לאיבוד למהלך יומיים ולא היה ביכולת לקחותי לצור קשר איתי למהלך יומיים שלימים , עזבתי כל התעסוקה שלי לטפל בעניין וכל ההבטחות הן סתמיות , רק לאחר יומיים קיבלתי מספרי חזרה עם נזק אדיר , החברה לא העיזה אפילו להתנצל
איבוד אימונה של לקוחות סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. ביום 170413 שוחחתי עם מר וג'די והוסברו פני הדברים. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה