תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור הצפון איזור:
012 סמייל / אינטרנט זהב שם בית העסק:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
גביית תשלום כפול מלקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.12.2012 עברנו לחברת 012 , הובטח לנו ע"י הנציג ששמו מאור מצוות נטלי שהוא יסדר את כל ההעברה וכמובן ידאג לכך שננותק מחברת בזק שאליה היינו מחוברים לאינטרנט, התברר לי רק עכשו שלא נותקתי מחברת בזק והמשיכו להוריד לי עבור אינטרנט משתי החברות גם 012 וגם בזק מחודש ינואר ועד היום.
דיברתי עם נציג מחברת 012 בשם עומרי שהבטיח אחרי שבדק שאכן היו תשלומים כפולים שהכסף יוחזר לי בעתיד וכי על מנת לקבל את הכסף חזרה עלי להמשיך איתם.
אני חושב שמגיע לי לקבל את הסכום 200 שח (לערך) בחזרה מבלי להתנות זאת אם אשאר בחברת 012 או לא....

מקווה לקבל תשובה מהירה ככל האפשר

בתודה,

מנחם זיסמן
מס. לקוח ראשי 101301495 טלפון 0765460006
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה