תלונות תיאטרון חיפה

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קולנוע ותרבות מגזר:
אזור חיפה איזור:
תיאטרון חיפה שם בית העסק:
המתנה אינסופית לשיחה עם נציג שירות נושא התלונה:
‏שבת ‏13 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי מנוי לתיאטרון ורציתי להזמין כרטיסים להצגות. התקשרתי לטלפון המופיע על גבי המנוי וזכיתי להאזין להודעה מוקלטת במשך דקות ארוכות. תחילה התבשרתי שאני הרביעית בתור, וזמן ההמתנה היה כארבע דקות. הצלחתי להתקדם עד מקום שני, ובשלב זה נשברתי והחזרתי את השפופרת למקומה. הסיבה: למרות שהתקדמתי בתור זמן ההמתנה המשוער הלך ועלה. כשהוא הגיע ל-19 דקות, נשברתי. ביזיון אמיתי. תיאטרון שמחזר אחר אנשים רק עד השלב שהם מתפתים לרכוש מנוי. משלב זה ואילך הם אינם מעניינים עוד ואפשר לזלזל בהם.
עלבון סוג הנזק :
ייעול דחוף של השירות פתרון נדרש :

תיאטרון חיפה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה