תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקאות מגזר:
אזור הדרום איזור:
מי עדן שם בית העסק:
חיוב ללא סיבה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, בתאריך 28/3/13 פנה אלינו סוכן של מי עדן ( שעמד ליד אחד הסופרים ) סגרנו על רכישת מכשיר מי עדן שולחני , לפני ההתקנה יצרתי קשר עם הסוכן ואמרתי לו שהמתקן לא יכנס לי על השיש ולכן ביקשתי לבטל את העסקה. הסוכן אמר שינסה להשיג לנו מתקן זהה אך גדול וריצפתי. עוד לפני שבכלל בוצעה התקנה כבר חוייבתי בסכום מלא של רכישת המכשיר 999 ש"ח ב-36 תשלומים. ( כאשר בחוזה רשום חודש ראשון חינם !) ושוב לא בוצעה בכלל התקנה אצלי בבית !! יצרתי קשר עם הסוכן שאמר שהוא יתן לי פיצוי ואת המכשיר הוא ימכור לי ב-750 ש"ח אך...אמר שמדובר במכשיר מחודש ( אז למה הוא מציג את זה כפיצוי??) אמרתי לו שאינני מעוניינת וביקשתי לבטל. יצרתי קשר מס' פעמים עם שירות הלקוחות זמני ההמתנה היו מעל 8 דקות בכל פעם..וכל פעם נאמר לי שזה בטיפול...היום (15/4) יצרנו קשר שוב עם השירות לאחר שראינו שהתשלומים ממשיכים לרדת.. ונאמר לנו שאי אפשר לבטל את החיוב אנחנו נמשיך להיות מחוייבים 36 תשלומים ובזיכוי יינתן חד פעמי לאשראי.
למה אני אמורה להיות מחוייבת 3 שנים מבלי שבכלל רכשתי מכם מוצר כל שהוא?? אני מעוניית שתבטלו את החיובים ותחזירו מה שגביתם!
לבטל את החיובים העתידים ולזכות מה שנגבה פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן,כראשון במעלה.במי עדן קיים נוהלקבוע ומסודרבכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות. תלונתה של מר רובי טופלה עלפי הנהלים הקבןעים בחברתנו. תגובה:
שוחחתי עם רובי הוסבר שבוטלה העסקה והכסף הוחזר ישירות לכרטיס האשראי שלו. ניתן ללקוח מספר פנייה שיוכל לאמת מול ישראכארט ולגבי ביטול פריסת תשלומים הוסבר שזו התנהלות שיוכל לבדוק מול ישראכארט. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה