תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הדרום איזור:
שופרסל שם בית העסק:
קמח במשקל חסר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר 2011 שקלתי במקרה שקית קמח מתוצרת שופרסל, ומצאתי שהיא שוקלת 970 גרם בלבד (כולל עטיפת הנייר). מסרתי את השקית במחסן הסניף, בכדי להביא זאת לתשומת ליבם. ואכן קבלתי תשובה בתאריך 6.02.2011, בה הם מאשרים את קבלת הפניה (מספר 5426011), מבטיחים להעביר אותה לידיעת מחלקת הבטחת האיכות בחברה לצורך הפקת לקחים, ומעבירים לי פצוי בערך 30 ש"ח.

עניתי להם שלא הנזק הכספי הוא העניין, אלא שיותר מ 3% חוסר במשקל, מוכפל (אולי) בהרבה מאד טונות של קמח הוא סכום נכבד ביותר, ראוי לבדוק מי מרוויח מהונאת הלקוחות, ואני מבקש לקבל את תוצאת הבירור בחברה.

לאחר שנה שלא קבלתי שום תגובה, פניתי טלפונית לשרות הלקוחות, ונאמר לי שהנושא בטיפול ואקבל תשובה.

בתאריך 9.1.2013 שלחתי בפקס תזכורת לכך שלא הגיעה התשובה המובטחת, והיות ועדיין לא קבלתי כל תגובה, אני מקווה שפנייתכם תענה מהר יותר.
אלפי שקלים לציבור הלקוחות סוג הנזק :
בירור הנושא ובאם ימצא מוצדק, הורדה זמנית של מחיר הקמח בשופרסל פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה