תיאור הבעיה:
ב24/3/13 חויבתי בסך 244 ש"ח עבור משלוח סנן למכשיר תמי4 . השליח התקשר אלי הודעתי שאינני מעוניינת לקבל את הסנן ואכן החזיר לחברה . הדבר נרשם ותועד במחשב החברה. ב10/4/13 יצרתי קשר עם נציג שירות החברה בשם שלומי,שטען כי ידוע שלא קיבלתי את המוצר.אך,אין באפשרותו לזכות את חשבוני ,מכיוון שמישהו בכיר צריך ליצור עימי קשר. עד עתה הדבר לא בוצע. ביטלתי חוזה קבלת שירות מחברה זאת (דרך ישרכארט). אבקש לזכות את חשבוני במידי .כיצד יתכן שלקוח מחוייב על מוצר שלא קיבל? האם חשבון הבנק הפרטי שלי שייך לחברה? אבקש את עזרתכם בהשבת כספי,תודה מלכה ריציוול
|