תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקאות מגזר:
אזור הדרום איזור:
מי עדן שם בית העסק:
מכשיר סמייל שמשפריץ לכל עבר יותר נשפך ממה ששותים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני בערך 4 חודשים הצתרפנו לשרות של מי עדן לאחר שהיינו בנביעות 6 שנים, לא היה אכפת לנו לשלם יותר תמורת איכות לכן עברנו למי עדן, הזמנו את מכשיר הסמייל , מהר מאוד התברר שהמכשיר בעייתי אין לו פייה מסודרת ליציאת מים דבר אשר מקשה על תהליך המזיגה, בכל פעם שאנו רוצים למלא כוס או בקבוק מים נוצרה לנו בבית שלולית זה כמו למלא כוס מים ממטרה גם לאחר שסיימנו ללחוץ על כפתור המילוי מים ממשיכים לטפטף עוד שניות רבות, אין ספור פעמים פנינו לשרות לקוחות...כמובן עד שמצליחים להשיג אותם וכשסוף סוף אתה זוכה למענה מתקבלת תשובה אנחנו יודעים שזה ככה ואין מה לעשות מאחר ואת המכשיר רכשת, וכשאני אומר אבל אתם מוכרים מוצר לקוי לא ייתכן שיותרמים נשפכים החוצה ממה שאני ממלא., בקשתי לקחת מכשיר מדגם אחר או הפשוט ולזכות אותי או מכשיר שיש לו יציאות מסודרות וגם סודה, בכל פעם בערך 15 פעם שנהלתי שיחה עם נציג טוב אני מפנה אותך לגורם כזה או אחר והם יחזרו אלייך תוך שלושה ימים, וכמו שאתם מבינים סבלנותי תמה והחלטתי לפנות אליכם לעזרה, כמו כן במעמד ההתחברות לשרות הובטח לנו שבמשך שלושה חודשים בכל חלוקה נקבל 24 בקבוקים של חצי ליטר מתנה וביום חלוקה האחרון שלישי במספר לא קבלנו, הנהג אמר שאין לו כרגע ושבפעם הבאה נקבל, מה שאנחנו עוברים עם מי עדן בשלושה חודשים לא עברנו עם נביעות ב6 שנים
עוגמת נפש סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה,בכל נקודת זמןכראשון במעלה.במי עדן קים נוהל קבוע ומסודרבכל הקשור לטיפול בפניות ובטיפולשל לקוחות. תלונתו של מר אילן טופלהעל פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שוחחנו עם אילן סוכם שיחזיר את המכשיר ויזוכה עבורו. ויוחלף ללקוח למכשיר מדגם אחר.וניתן מארז של בקבוקים כמחווה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה