שוק הסלולר |
מגזר: |
אזור הצפון |
איזור: |
Cellcom (סלקום) |
שם בית העסק: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
טבריה |
סניף בית העסק: |
שירות לקוי |
נושא התלונה: |
אבדורחמנוב אלכס |
שם/כינוי: |
יום שני 07 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ברצוני להתלוננן על שירות לקוי שחברת סלקום. בחודש ינואר עברתי
לחברת סלקום מחברת אורנז'. מסיבת הוזלה תשלום עבור שיחות. לאחר השוות מחירים בחרתי לעבור לחברת סלקום.נגשתי לחברת סלקום בסניף טבריה ,הנציג החברה בשם כפיר הציעה לי חבילה שכוללת שיחות לכל ניידים, הסמס ללא הגבלה בנוסף גלישה באינטרנט ללא הגבלה , תשלום עבור חבילה על ס"כ 85 כל חודש. בניגוד להסכם החיוב הראשון היהי על ס"כ 196 ש"ח.פניתי לחברה הנציג של החברה "בדק " את הנושא ויבטיח לי החזר כספי תוך שלושה ימים(חשוב לציין שזה לא זיכוי לחודש הבא אלא החזר כספי מיידי תוך שלושה ימים). לא רק שלא קיבלתי את החזר אלא המשיכו לחייב אותי במהלך חודשיים הבאים בסכומים 218 ש"ח,221 ש"ח.
אני דורש לקבל את החזר כספי לפי הסכם 85 ש"ח עבור חבילה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|