תיאור הבעיה:
היום נכנסתי לסניף ארומה בקניון רננים הזמנתי בורקס פינוקים שכלל לא היה מפנק... סלט פסטה עם טונה ללא אפונה וקיבלתי סלט פסטה עם גבינה בולגרית ואפונה בקשתי להחליפו ולקבל את הסלט שהזמנתי אז קיבלתי פרצוף שאני אשמה בזה שטעו במטבח, לבסוף קיבלתי את הסלט שהזמנתי והוא לא היה נירא נעים למראה עין, אמרתי שאיני מעוניינת בסלט, כאן נכנס מנהל הסניף לתמונה שהיה נורא לא נעים בהתנהגותו הוא נגש אלי לשולחן בצורה עצבנית נורא והטיח בי את הסלט ודאג להתגונן איני מחליף סלט שלוש פעמים אמרתי לו שאין בעיה ואני לא מעוניינת להתווכח איתו ושישאיר לי את הסלט, הוא החל למשוך לי את הצלחת מהיד, בנוסף הבהרתי לו שגם הבורקס "פינוקים" קר.. הוא התנדב לחמם לי אותו ואני בליבי חשבתי למה מלחתחילה מגישים את הבורקס קר ולא מגשים אותו בצורה נעימה לאכילה לפני לסועד? בנוסף המנהל הטיח בי האשמות כייון שאני מכיר את אביך את מרשה לעצמך להתנהג כך, בסוף הארוחה כשלא נגעתי בסלט כלל וחצי מבורקס הפינוקים נשאר על השולחן, בקשתי ממנקה הסניף שיראה למנהל שבסלט לא נגעו והבורקס נשאר כפי שהיה באותו הרגע המנהל יצא לעברי והתחיל להתלהם ועוד דאג לומר לי את באת לכאן כדאי לעשות בלאגן... אני יצאתי מאוכזבת, מופסדת כספית ורעבה!! אותי הוא הפסיד בתור לקוחה!
|