תלונות Aroma (ארומה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה Aroma (ארומה)שעות פתיחה Aroma (ארומה) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסעדות ומזון מהיר מגזר:
אזור השרון איזור:
Aroma (ארומה) שם בית העסק:
רעננה קניון רננים כתובת:
קניון רננים סניף בית העסק:
התנהלות מנהל לא נעימה ואוכל מזעזע נושא התלונה:
בן יחזקאל קרן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏18 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
היום נכנסתי לסניף ארומה בקניון רננים הזמנתי בורקס פינוקים שכלל לא היה מפנק... סלט פסטה עם טונה ללא אפונה וקיבלתי סלט פסטה עם גבינה בולגרית ואפונה בקשתי להחליפו ולקבל את הסלט שהזמנתי אז קיבלתי פרצוף שאני אשמה בזה שטעו במטבח, לבסוף קיבלתי את הסלט שהזמנתי והוא לא היה נירא נעים למראה עין, אמרתי שאיני מעוניינת בסלט, כאן נכנס מנהל הסניף לתמונה שהיה נורא לא נעים בהתנהגותו הוא נגש אלי לשולחן בצורה עצבנית נורא והטיח בי את הסלט ודאג להתגונן איני מחליף סלט שלוש פעמים אמרתי לו שאין בעיה ואני לא מעוניינת להתווכח איתו ושישאיר לי את הסלט, הוא החל למשוך לי את הצלחת מהיד, בנוסף הבהרתי לו שגם הבורקס "פינוקים" קר.. הוא התנדב לחמם לי אותו ואני בליבי חשבתי למה מלחתחילה מגישים את הבורקס קר ולא מגשים אותו בצורה נעימה לאכילה לפני לסועד? בנוסף המנהל הטיח בי האשמות כייון שאני מכיר את אביך את מרשה לעצמך להתנהג כך, בסוף הארוחה כשלא נגעתי בסלט כלל וחצי מבורקס הפינוקים נשאר על השולחן, בקשתי ממנקה הסניף שיראה למנהל שבסלט לא נגעו והבורקס נשאר כפי שהיה באותו הרגע המנהל יצא לעברי והתחיל להתלהם ועוד דאג לומר לי את באת לכאן כדאי לעשות בלאגן... אני יצאתי מאוכזבת, מופסדת כספית ורעבה!! אותי הוא הפסיד בתור לקוחה!
כספי סוג הנזק :
כספי! פתרון נדרש :

Aroma (ארומה) שירות לקוחות

, תגובה:
רותם שם ותפקיד:
בטיפול תגובה:
בטיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה