תלונות רשות הדואר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה רשות הדוארשעות פתיחה רשות הדואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור השרון איזור:
רשות הדואר שם בית העסק:
סוקולוב הרצליה כתובת:
שירות בלתי נסבל< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
להלן תוכנן של 3 פניות לרשות הדואר שהוגשו דרך האתר ונותרו ללא מענה:
מספר פנייה: 97879A
שלום,
בעקבות סגירת הסניף בסוקולוב 91 בהרצליה בתחילת השנה, נותבנו לסניף בסוקולוב 12.
הסניף מסודר ומרווח ואינו מרוחק ממקום מגוריי ולמרות זאת כל ביקור בסניף גורר עימו עוגמת נפש מרובה.
אני מגיעה לסניף פעם בחודש כדי לשלוח דואר רשום וכפעמיים-שלוש נוספות כדי לאסוף חבילות. כל ביקור אורך לפחות חצי שעה (!), אפילו אם אני מצליחה להגיע בשעות העבודה בצהריים. חלק מצוות העובדים קצר רוח, נוטה להתבטאויות מזלזלות או למתן שירות לקוי (מסירת חבילה בעלת שם של מישהו אחר, דיבור בטלפון בשיחות אישיות בזמן קבלת לקוח, חוסר התמצאות בנהלי הדואר). מנהל הסניף (אבי?) בעצמו מתייחס בזלזול רב ללקוחות הסניף.
הצפיפות בסניף היא גדולה כך שבמרבית הפעמים שהייתי בסניף, אין מקומות ישיבה פנויים ומספר רב של אנשים עומד בכניסה וחוסם את הדרך. אנשים עומדים וממתינים ליד אשנבי הקבלה ונוצר מצב שאינו אידיאלי מבחינה ביטחונית ולא מאפשר שמירה על פרטיות הלקוח בזמן שהוא מקבל שירות.
אני מבינה שיש ניסיונות לפתוח סניף נוסף בסוקולוב אך יש לפתור את המצב הבעייתי בסניף הקיים בהקדם, אם על ידי הוספת כוח אדם לצוות לסיוע באיתור החבילות וכולי או הכנסה של מערכת ממוחשבת לארגון הרשומים והחבילות.
המצב כפי שהיה בשנה האחרונה הינו בלתי נסבל.
לטיפולכם המהיר.

מספר פנייה 102692A (תאריך 15.1.12) ואז גם 108721A (22.7.12)
בהמשך לפנייתי מספר 97879A בנוגע לשירות הבלתי נסבל בסניף סוקולוב בהרצליה - ביום שני ניסיתי את שירותי הסניף שנפתח בתחנת הדלק שליד קניון שבעת הכוכבים. ביצעתי שליחת דואר רשום לאוניברסיטת תל אביב. החוויה הייתה מוצלחת ביותר, הקופאית אדיבה והשירות מהיר.
מאז יום שני קיבלתי מספר טלפונים מהאוניברסיטה שהמכתב לא הגיע.
היום, כמעט שבוע לאחר מכן הגעתי לסניף סוקולוב הרצליה כדי לקחת דבר דואר שנשלח אליי. המתנתי זמן ארוך בתור כרגיל בחדר שבו היו ישובים/עומדים לפחות שלושים אנשים ולקחתי את המעטפה שקיבלתי. להפתעתי הרבה חתמתי על קבלת אותו מכתב ששלחתי כמעט שבוע לפני כן בדואר רשום! מסתבר כי הפקידה רשמה בטעות אותי, השולחת, כנמען של המכתב.
אני יכולה לקבל טעות אנוש אך כרגיל תגובת סניף הרצליה, שהייתה אמורה להיות התנצלות והצעה לשלוח מייד את המכתב שהתאחר להגיע ליעדו באמצעות דואר שליחים, הייתה שונה מאד מהמתבקש. הפקיד לקח מידי את המכתב ואמר שלא רשמתי טוב את המען והנמען ואז בדק אם טענתו נכונה או לא וגילה שרשמתי עבור אונ' ת"א ומאת "שמי המלא" (אשמח לספק עותק סרוק של המעטפה וכן של אישור המשלוח בו מופיע שם הנמען הנכון). לאחר מכן אמר שישלח שוב. אמרתי לו שאמנם המכתב לא היה בהול ביום שני כששלחתי אותו כי ידעתי שהוא יגיע לפני סוף השבוע אבל כרגע זה ממש דחוף. הוא לא הגיב ולכן לקחתי את המכתב ואמרתי שאסע בעצמי לאוניברסיטה להעביר את המכתב הדחוף. הוא אמר שאם אני כבר נוסעת אז שאקח אותו. אמרתי לו ששילמתי 9.70 ש"ח אך שוב הוא לא ידע מה לאמר. עקב הדחיפות שנוצרה במסירת הטפסים לאור כישלון דואר ישראל להעבירם ליעדם הפסקתי את הדיון חסר התקווה עם הפקיד ומיהרתי אל האוניברסיטה למסור את הטפסים.
אבקש פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי בזמן ההמתנה המיותר שחיכיתי עבור החבילה (ששלחתי לעצמי...), התשלום ששילמתי עבור המשלוח הכושל וכן עבור הזמן והדלק שעלו לי למסור את המעטפה המאחרת ליעדה.

עבור קוראי האתר: עד היום לא קיבלתי תשובה מרשות הדואר והמצב בסניף הוא בלתי נסבל. אני משלמת על חבילות שאני רוכשת מחו"ל תשלום נוסף כדי שלא אצטרך לבזבז את זמני בסניף הנתעב.

רשות הדואר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה