|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
המשביר לצרכן |
שם בית העסק: |
קניון עזריאלי |
סניף בית העסק: |
זיכוי שלא ניתן |
נושא התלונה: |
שבת 13 אפריל 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נרכשה בעבורי חולצה בתאריך 11.4.13 כמתנה. החוק מתיר יומיים של זיכוי כספי על פירטי לבוש. הגעתי לחנות 13.4.13 ביקשתי זיכוי כספי כי לא מצאתי חולצה שמצאה חן בעיניי. הקופאית ניגשה לאחראית שלה וחזרה אחרי 10 ד' שלמות! עם פתקית זיכוי ביד. אמרתי שאני מעדיף כסף מזומן ולא זיכוי, קיבלתי תשובה שכבר עבר 2 ימים מרגע הקניה ואין באפשרותי לקבל זיכוי כספי. יש לציין שהחולצה נרכשה ביום חמישי הגעתי להחליף במוצ"ש, בדיוק יומיים! אחרי שהבנתי שאין שום סיכוי לקבל כסף החלטתי לכתוב מכתב זה במטרה להמיר את הזיכוי לכסף כפי שמתיר החוק. מס' זיכוי 008503007959
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|