תלונות משרד האוצר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור תל אביב איזור:
משרד האוצר שם בית העסק:
יצחק שדה 17 ת"א כתובת:
נוהל ויחס נושא התלונה:
בר-און אביגדור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
המענה הטלופני מופעל ע"י מיקור חוץ ואין אפשרות לשוחח עם הפקיד הממונה. מעבר לכך התיחסות מהשרד אל הפונה הניצול הוא מנוכר ומסתתר אחרי הנוהל נוקשה המשרד נוקט בסחבת (מכוומת?) בהמתנה למותו של הניצול !?
עלבון ועגמת נפש סוג הנזק :
שינוי גישה ומיד פתרון נדרש :

משרד האוצר שירות לקוחות

, תגובה:
אנט קליימן - ממונה על פנ"צ, משרד האוצרמשרד ראשי שם ותפקיד:
ראשית מתנצלים שזו הרגשתך, אך לאחר בדיקה במחשב הרשות המוסמכת עולה כי לפחות 15 פניות טלפוניות שנעשו למרכז המידע נענו ע"י הרשות. תגובה:
עקב ריבוי הפניות הרבה משרדי ממשלה עברו לשיטת מיקור החוץ טלפוני הנותן מענה, רב, הולם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה