|
|
|
|
|
|
|
|
ממשלה ומוסדות ציבור |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
משרד האוצר |
שם בית העסק: |
יצחק שדה 17 ת"א |
כתובת: |
נוהל ויחס |
נושא התלונה: |
בר-און אביגדור |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
המענה הטלופני מופעל ע"י מיקור חוץ ואין אפשרות לשוחח עם הפקיד הממונה. מעבר לכך התיחסות מהשרד אל הפונה הניצול הוא מנוכר ומסתתר אחרי הנוהל נוקשה המשרד נוקט בסחבת (מכוומת?) בהמתנה למותו של הניצול !?
|
עלבון ועגמת נפש |
סוג הנזק : |
שינוי גישה ומיד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
משרד האוצר שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
אנט קליימן - ממונה על פנ"צ, משרד האוצרמשרד ראשי |
שם ותפקיד: |
ראשית מתנצלים שזו הרגשתך, אך לאחר בדיקה במחשב הרשות המוסמכת עולה כי לפחות 15 פניות טלפוניות שנעשו למרכז המידע נענו ע"י הרשות. |
תגובה: |
עקב ריבוי הפניות הרבה משרדי ממשלה עברו לשיטת מיקור החוץ טלפוני הנותן מענה, רב, הולם |
פתרון: |
|
|
|