תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור ירושלים איזור:
קרביץ שם בית העסק:
קניון מלחה י-ם סניף בית העסק:
סרוב לתיקון מכשיר מסוג גלאקסי נושא התלונה:
אביבי אמיר שם/כינוי:
‏יום שישי ‏12 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה קניתי מכשיר בקרביץ מלחה במכשיר היו בעיות מהתחלה ולאחר דין ודברים המכשיר הוחלף לפניי כשבועיים הטאצ במכשיר הפסיק לעבוד מסרתי אותו בקרביץ מלחה לתיקון לאחר כשבוע התקשרו מהמעבדה ואמרו שהמכשיר קיבל מכה רצינית ולכן הטאצ התקלקל המכשיר היה עם מגן כל הזמן המגן הוסר במסירה לקופאית בחנות והי תקין ושלם ולדעתי קיבל מכה בחנות או בדרך למעבדה גם בפעם הראשונה שקניתי את המכשיר הוא היה זרוק בחנות ללא הגנה עשרה ימים וכנראה גם הפעם החנות מסרבת לשאת בהוצאות התיקון כ200 ש"ח שמהווים יותר משליש מעלות המכשיר אבקש לדרוש מהחנות לתקן את המכשיר מיידית ולהחזיר לי אותו בהקדם
כספי סוג הנזק :
תיקון המכשיר בעלות של 200 ש"ח פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
לאה רוזנבאום שרות לקוחות קרביץ שם ותפקיד:
הנושא יבדק מול הסניף והמעבדה ותשלח תשובה לאחר בדיקה תגובה:
ברור מות הסניף והמעבדה פתרון:
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה